Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dat viel mij i.d.d. ook op. Op de Beneluxkaart staan ze niet, maar op de gedetailleerde kaarten wel.

Ik hoop dat ze daar wel op blijven staan. Zeker omdat wij in het oosten zitten.

Geplaatst

Ik heb het inderdaad al gelezen. Jammer, maar begrijpelijk. De kaarten van www.geocaching.de zijn erg onduidelijk in vergelijking met .nl kaarten.

Hij schrijft trouwens precies wat ik bedoel :crybaby:

Zelf vind ik het jammer dat dit nodig is. Duitsland gebruikte ik in ieder geval om te checken of er iets in de buurt beschikbaar kwam (geen idee of er verder überhaupt iemand gebruik van maakte  ) omdat het toch een deel van de omgeving is. Tja... niet iedereen woont in de provincie Utrecht of in de Randstad waar zo ontzettend veel voer is.

Dus Eagles: Er maakten meer mensen gebruik van. Maar zoals al eerder gezegd, het is begrijpelijk dat je ze eruit haalt. Het is een heleboel werk. Ik ben in elk geval blij dat je het zo mooi en duidelijk bijhoud.

• 3 weeks later...
Geplaatst
Dat viel mij i.d.d. ook op. Op de Beneluxkaart staan ze niet, maar op de gedetailleerde kaarten wel.

Ik hoop dat ze daar wel op blijven staan. Zeker omdat wij in het oosten zitten.

Ach ja, en dan gelijk al die Belgische en Luxemburgse caches er ook maar uit. In ruil daar voor weer een paar grensduitse caches terug.

Er zijn toch ook geen Engelse of Italiaanse caches te vinden op .nl? :D

GRTZ

Kruimeldief :lol1:

008974.jpg

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...