Spring naar bijdragen

Kanaaleilanden


superstein

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Via de City Navigator Europe hebben we recent prima alles kunnen vinden op Jersey.

Er liggen genoeg caches voor een week of 2, combineer het met genieten van het heerlijke weer en de mooie uitzichtjes en je zult voldaan weer terugkomen.

 

PS, laat je in het draadje weten hoe het jullie bevallen is. :P

 

Groeten Jan-Willem & Ingeborg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Binnenkort gaan wij op vakantie naar de kanaaleilanden en dus gaat natuurlijk de gps mee.

Weet iemand of er ook kaartsoftware van Garmin (vista) beschikbaar is?

Ik kan het niet vinden maar..

 

Gr, Team Superstein

Wij zijn vorig jaar naar Jersey geweest, voor 2 weken. Het is een prachtig eiland, met toen 50 caches. En we hebben ze zo goed als allemaal gelopen.

 

We zijn met onze eigen wagen geweest. Overzetboot genomen in St Malo.

 

We hadden een mio-gps (voor de auto), maar daarin zaten geen kaarten van de kanaal-eilanden. Heb toen nagevraagd bij een verkoper of er voor tom-tom kaarten bestonden. "Ja" was het antwoord. En we zijn toen met een tom-tom-one op reis vertrokken. En we hebben deze heel goed kunnen gebruiken, want in St Helier, de hoofdstad, is er enorm veel éénrichtingsverkeer.

 

In mijn wandelGPS (Magalan) had ik geen kaarten. Bij Magalan nagevraagd of zij kaarten hadden van de eilanden, ja in hun europa pakket zaten ook de kanaaleilanden. Het waren wel de wegenkaarten, niet de topografische. Maar we hebben daarmee ons plan kunnen trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...