Maaike55 Geplaatst 25 april 2008 Share Geplaatst 25 april 2008 hoihoi ik heb een first aid kit gevonden. kun je die gewoon in de volgende cache stoppen zonder te loggen? of moet dat juist wel, zoals een tb? ik kan het nergens vinden. gr. maaike55 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilonka1980 Geplaatst 25 april 2008 Share Geplaatst 25 april 2008 hoihoi ik heb een first aid kit gevonden. kun je die gewoon in de volgende cache stoppen zonder te loggen? of moet dat juist wel, zoals een tb? ik kan het nergens vinden. gr. maaike55 Beter is om hem wel te loggen (als er een code op staat en de tekst "trackable at Geocaching.com" (of iets dat hier op lijkt)), kan op dezelfde manier als een TB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 25 april 2008 Share Geplaatst 25 april 2008 (bewerkt) Lijkt me gewoon een goodie die je kan verplaatsen of ruilen als je hem graag wilt houden - dan wel iets gelijkwaardigs terugstoppen in de cache. (tenzij er een plaatje aan hangt met erop een code en tekst zoals Ilonka hierboven beschrijft, dan is het een TB) 25 april 2008 bewerkt door TuuronTour Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden