Spring naar bijdragen

naam in zwart


hejrom

Aanbevolen berichten

Een vraag namens Roadrunner77: Kan iemand mij vertellen waarom de laatste maanden zijn naam bij het loggen op de cachepagina ineens in het zwart verschijnt in plaats van in het gebruikelijke blauw? En wat kan hij er aan doen om dat weer blauw te krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De cache van zijn browser leeggooien.

 

Op de geocaching.com site worden die links blauw getoond als je de pagina waarnaar gelinkt wordt nog niet bezocht hebt en zwart als je de pagina wel bezocht heeft. Dus zodra je je eigen profiel een keer hebt bekeken wordt die link zwart, totdat je je browsercache leeg gooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cache van zijn browser leeggooien.

 

Op de geocaching.com site worden die links blauw getoond als je de pagina waarnaar gelinkt wordt nog niet bezocht hebt en zwart als je de pagina wel bezocht heeft. Dus zodra je je eigen profiel een keer hebt bekeken wordt die link zwart, totdat je je browsercache leeg gooit.

 

Volgens mij moet er een andere oorzaak zijn.

Kijk maar eens bij zijn logs voor willekeurige caches.

Zijn naam verschijnt daar steeds in het zwart, terwijl van iedereen anders de naam in blauw verschijnt.

Raadselen... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij moet er een andere oorzaak zijn.

Kijk maar eens bij zijn logs voor willekeurige caches.

Zijn naam verschijnt daar steeds in het zwart, terwijl van iedereen anders de naam in blauw verschijnt.

Raadselen... ;)

Hoe heb je zijn lijst van gevonden caches gevonden? Toevallig via zijn profiel? Dan heb je dus de pagina waar die link naar wijst bezocht en wordt die link dus zwart.

 

Een log op een willekeurige cache:

rr1.jpg

 

Dezelfde log nadat ik een keer op die link geklikt heb:

rr2.jpg

 

En nadat ik mijn browsercache leeggegooid heb, zie ik weer hetzelfde als op het eerste plaatje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe verklaar je dat dan?
Geen idee.

 

Bovenstaand plaatjes is het gedrag wat er volgens de broncode zou moeten gebeuren en wat ik zelf ook zie gebeuren, verspreid over 2 PC's en 6 verschillende browsers en browserversies. (IE, Firefox en Opera)

 

Al zijn er een hoop browserinstellingen, waarmee je (al dan niet per ongeluk) dat gedrag kan beinvloeden. Dat is vanaf hier voor mij echter moeilijk te verifieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...