elisa1955 Geplaatst 17 april 2008 Geplaatst 17 april 2008 Daar ik kaarten van Tsjechie voor Ozie heb, zou ik graag de waypoints vanuit GSAK naar Ozie willen overbrengen. B.V. net zoals ik dat doe voor mapsource. Maar op de een of andere manier lukt mij dat niet. Bij File, ga ik naar export, OziExplorer WPT file, ik krijg dan een tabblad, waar ik op invul wat ik allemaal wil zegmaar (kan helaas het tabblad niet laten zien, lukt me niet) Als ik het dan generate, dan geeft hij aan: You cannot create a WPTfile here, that folder does not exist Dus ik moet een andere folder aangeven, maar hoe!??!
thex Geplaatst 17 april 2008 Geplaatst 17 april 2008 Kijk eens naar het oppopschermpje: WP File to create: D:\Theo\gme.wpt Klik eens op het bovense element, het mapje rechts van het invoerveld.
elisa1955 Geplaatst 18 april 2008 Auteur Geplaatst 18 april 2008 (bewerkt) Kijk eens naar het oppopschermpje: WP File to create: D:\Theo\gme.wpt Klik eens op het bovense element, het mapje rechts van het invoerveld. Thanks Thex! Dat was inderdaad mijn fout, geen ".wpt" had ik er achter staan. 18 april 2008 bewerkt door elisa1955
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden