Vasc0 Geplaatst 11 april 2008 Share Geplaatst 11 april 2008 Weet iemand hoe je een Earthcache kan plaatsen? Ik zie hem nanenlijk niet meer op het formulier staan voor het aanmelden van nieuwe caches, maar ik zie dat er nog wel Earthcache's online komen. Weet iemand hoe dit in elkaar zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 11 april 2008 Share Geplaatst 11 april 2008 Een earthcache's meld je aan op een andere site, www.earthcache.org/. Hun zorgen er dan voor dat die op geocaching.com wordt gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 11 april 2008 Auteur Share Geplaatst 11 april 2008 Aha! Nooit geweten dat deze site bestond! En als hij dan eenmaal online staat? Kan je hem dan verder bewerken bij GC.com? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 11 april 2008 Share Geplaatst 11 april 2008 Verder bewerken als hij online staat? Je dient hem toch pas in als alles klaar is? De Amerikaanse earthcacheoloog die je earthcache reviewed zet je cache online op zijn naam en dan mag je hem later adopteren (volgens mij). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 11 april 2008 Auteur Share Geplaatst 11 april 2008 (bewerkt) Dus je kan alles vanaf earthcache.org? Ook het plaatsen van foto's e.d.? 11 april 2008 bewerkt door Vasc0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 11 april 2008 Share Geplaatst 11 april 2008 Verder bewerken als hij online staat? Je dient hem toch pas in als alles klaar is? De Amerikaanse earthcacheoloog die je earthcache reviewed zet je cache online op zijn naam en dan mag je hem later adopteren (volgens mij). Inderdaad, je moet je page helemaal klaar hebben en dan wordt ie gepubliceerd door de reviewer en vervolgens moet je de listing adopteren... Dat hoort allemaal bij de procedure Dus je kan alles vanaf earthcache.org? Ook het plaatsen van foto's e.d.? HEt is hetzelfde als gc.com. Als deze subsets zijn aan elkaar gelinkt. Allemaal via groundspeak..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
d'n dolende duffe Geplaatst 1 mei 2008 Share Geplaatst 1 mei 2008 Vraagje? Kan ik een earthcahe van iemand overnemen? Anders gezegd kun je een earthcache adopteren? D'n Duffe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 mei 2008 Share Geplaatst 1 mei 2008 Vraagje? Kan ik een earthcahe van iemand overnemen? Anders gezegd kun je een earthcache adopteren? D'n Duffe Ik zou eigenlijk geen reden kunnen bedenken waarom dat niet zou kunnen. Ik vermoed dus dat dat net zo gaat als met andere caches. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden