Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben bezig met een met een cache met als opdracht een sudoku oplossen.

heeft hier al iemand ervaring mee.

De zwiepjes

Gast Team_Maju
Geplaatst

Er zijn inmiddels veel caches die je moet oplossen dmv een sudoku omzo het coordinaat te krijgen..

Geplaatst

Er is een hele listige bij GCZBP9 Monumentaal Oegstgeest #2

Groet

Die kostte mij 0.017 seconden... :lol:

Maar, deze http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...4f-6088f96ddfef is volgens mij nog veel listiger...

Er zijn inderdaad genoeg programmaatjes te vinden op internet die je een boel werk uit handen nemen.

Maar dat zal denk ik niet de bedoeling van de legger geweest zijn.

Geplaatst

Dit is ook een hele aardige.

Let op: dit is er een van een reeks van 3. Alleen door ze alle drie te combineren heb ik die met moeite kunnen oplossen.

Geplaatst (bewerkt)

NEEEEEE!!!

Geen sudoku aub. Bedenk aub iets originelers....

Ja sorry hoor, maar kan iemand nu echt niets leukers bedenken. We worden doodgegooid met sudoku's.

bewerkt door Kiddooz
Geplaatst
NEEEEEE!!!

Geen sudoku aub. Bedenk aub iets originelers....

Ja sorry hoor, maar kan iemand nu echt niets leukers bedenken. We worden doodgegooid met sudoku's.

Ach, je hebt er handige tooltjes voor, waarbij een gewone sudoku zo is opgelost :lol: .

Geplaatst (bewerkt)
Er zijn inderdaad genoeg programmaatjes te vinden op internet die je een boel werk uit handen nemen.

Ik download ook niks. Ik schrijf het programmaatje zelf :lol:

Edit: overigens was deze

iets lastiger; 0.094 seconden... :eek:

bewerkt door gpsgek
Geplaatst
Ik download ook niks. Ik schrijf het programmaatje zelf :eek:

Dan moet je de tijd die je nodig had om het programmaatje te schrijven natuurlijk ook meetellen! :lol:

Eventueel gedeeld door het aantal sudoku's dat je ermee hebt opgelost uiteraard...

Geplaatst

Lieve allemaal,

ik denk dat de zwiepjes geen cache willen gaan leggen, maar er één aan het oplossen zijn.

Ze zijn pas lid sinds maart jl. en hebben pas 11 caches gevonden. Ik denk niet dat ze er al willen gaan leggen. Maar tips zoeken voor het oplossen van een sudoku.

Beste Zwiepjes,

caches inhoudelijk op het forum bespreken is een not-done, volgens de meesten dan.

Maar intussen heb je de algemene tip gehad denk ik, tooltje zoeken op internet!

Dus als je hem hebt opgelost, niet de oplossing hier zetten aub.

Succes met de sudoku oplossen en met cachen,

groetjes GeoVlinder

Geplaatst
Dan moet je de tijd die je nodig had om het programmaatje te schrijven natuurlijk ook meetellen! :P

Eventueel gedeeld door het aantal sudoku's dat je ermee hebt opgelost uiteraard...

Scherp opgemerkt, maar gezien het potentieel denk ik dat de ontwikkeltijd in het niets valt... :rolleyes:

Geplaatst

Ik download ook niks. Ik schrijf het programmaatje zelf :P

Edit: overigens was deze

iets lastiger; 0.094 seconden... :eek:

Toch denk ik dat het invullen van de begincijfers en het afbakenen van de groepen in je programma ook de nodige tijd kost... :rolleyes:

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe je dat laatste in je programma doet. En het programma zelf? Brute-force? Of is er een slimmere methode?

Geplaatst (bewerkt)
Toch denk ik dat het invullen van de begincijfers en het afbakenen van de groepen in je programma ook de nodige tijd kost... :eek:

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe je dat laatste in je programma doet. En het programma zelf? Brute-force? Of is er een slimmere methode?

Oké, dat kost een minuutje. Maar, da's domwerk en geen denkwerk... :rolleyes:

En ja, er zijn slimmere methodes :P

bewerkt door gpsgek
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...