Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
waar heb je hem gekocht? gewoon met credit card, of wire transfer?

gr, Marcel.

Via ebay bij MYRON GLOBAL, INC.

betaald met paypal

Bedankt, klinkt goed.

Was twee en halve week de tijd tussen bestellen en ontvangen, of verstuurden ze hem pas na 2,5 weken en kwam daar nog de 'reistijd' bij?

op 10 april besteld (en betaald) op de 30 verstuurd op 5 mei binnen.

Geplaatst

Vorige week zondag nog eens een 60CSX besteld voor een vriend via Myron Global (particuliere verkoper) op Ebay; totale aankoop waarde 304 euros. Geen naheffingen gehad en de GPS werd afgelopen zaterdag al aangeboden door de post.

Ik heb dus goede ervaringen met deze rappe service en betrouwbare verkoper (hoge positieve feedback). De verkoper geeft vrijwel altijd maar 40 dollar aan waarde op; waardoor de douane hem dus niet onderschept.

Link naar de verkoper:Myron Global op Ebay

Geplaatst
Vorige week zondag nog eens een 60CSX besteld voor een vriend via Myron Global (particuliere verkoper) op Ebay; totale aankoop waarde 304 euros. Geen naheffingen gehad en de GPS werd afgelopen zaterdag al aangeboden door de post.

Ik heb dus goede ervaringen met deze rappe service en betrouwbare verkoper (hoge positieve feedback). De verkoper geeft vrijwel altijd maar 40 dollar aan waarde op; waardoor de douane hem dus niet onderschept.

Link naar de verkoper:Myron Global op Ebay

Yep, die was dus voor ons! We hadden 'em afgelopen zaterdag al kunnen hebben, alleen waren we toen helaas niet thuis :blink:

Gisteren werd de Garmin netjes met TNT bij ons afgeleverd. De verzender had op de douanepapieren aangegeven dat het een 'Gift' was en een waarde aangegeven van $40,-!

Daardoor netjes een stempel op de doos van Schiphol: Vrij van belasting.

Dus alles bij elkaar: Een splinternieuwe Garmin GPSMAP 60Csx inclusief express verzending en verzekerd transport voor €305,-!!!

En hij is ondertussen ook gepatched naar het nederlands. ;)

• 3 weeks later...
Geplaatst
Hier even een linkje voor e-bay kopers van de garmin60cxs (map)color

http://stores.ebay.nl/AFRIEL-LLC

Wie weet of ik zonder creditkaart ook een paypal acc kan openen........

:P

Dat kan wel. Eerst een Paypal account aanmaken. En daarna vanaf je bankrekening geld op je Paypal rekening storten.

Details staan beschreven op de Paypal website onder "Mijn rekening" - "Geld toevoegen" :P

Geplaatst
Hoi,

Hoe gaat het met de voeding ? Heb ik een universele voeding voor 220V als ik hem per Ebay in de USA bestel?

Mvrgr,

Gert

Nope, je krijgt er een USB kabel bij. Deze fungeert meteen als voedingskabel

groetuhhh

Geplaatst
Onlangs via ebay een map60csx bestelt bij $savingdeals, betaalt via paypal en 2 dagen later was ie in Nederland. Hierna nog een week bij de douane gelegen en vorige week stond TNT ineens voor de deur.

Met een kleine naheffing van 43 euro is hij nu in mijn bezit. Scheelt toch nog alles bij elkaar ruim 150 euro met hier in Nederland.

Gepatched en alles is nederlandstalig (behalve het boekje dan).

Groetuhhh

Ik heb mijn garmin 60 Csx bij dezelfde verkoper besteld, maar er nog een tasje en autolader bij gekocht.Deze twee bijart. stonden op de rekening en voor de garmin stond een of andere garantie omschrijving. Daardoor geen naheffing gehad. Ik was bij elkaar € 314.- kwijt, kost in nl al gauw € 550 bij elkaar.

Dit kun je niet de nl winkel aanrekenen alsof die woekerwinsten zouden maken het verschil in prijs zit vooral in invoer 25% en en BTW nog eens 19% erbovenop.

Ik heb hem gewoon engels gelaten want een oud indiaans spreekwoord zegt "als software goed werkt, afblijven". En daar houd ik me dan maar aan, gewoon even wennen.

Geplaatst
Ik heb mijn garmin 60 Csx bij dezelfde verkoper besteld, maar er nog een tasje en autolader bij gekocht.Deze twee bijart. stonden op de rekening en voor de garmin stond een of andere garantie omschrijving. Daardoor geen naheffing gehad. Ik was bij elkaar € 314.- kwijt, kost in nl al gauw € 550 bij elkaar.

Dit kun je niet de nl winkel aanrekenen alsof die woekerwinsten zouden maken het verschil in prijs zit vooral in invoer 25% en en BTW nog eens 19% erbovenop.

Hoe lang duurde het verzenden?

groeten, Marcel

Geplaatst (bewerkt)

Hoe lang duurde het verzenden?

groeten, Marcel

Sorry voor late reactie.

Ik heb hem op donderdag besteld en zondag's was hij in nederland daarna lag hij nog een paar dagen bij de douane, op vrijdag lag hij in huis. Negen dagen, heel snel vind ik zelf.

Verdere vragen kun je beter ook per pm doen want mail kijk ik dagelijks een paar keer.

Succes

bewerkt door surdo
  • 2 weeks later...
Geplaatst
Ik heb eerder deze week een GPSmap 60csx meegenomen uit de VS.

(scheelt inderdaad een flinke bom duiten, zeker als de douane bij aankomst op schiphol in geen velden of wegen te bekennen is :) )

Binnenkort ga ik naar New York, wilde daar een GPSmap 60csx gaan kopen, is dit verstandig, of is het toch handiger om dit via ebay te bestellen!? Wat raden jullie mij aan?

Geplaatst
Binnenkort ga ik naar New York, wilde daar een GPSmap 60csx gaan kopen, is dit verstandig, of is het toch handiger om dit via ebay te bestellen!? Wat raden jullie mij aan?

Ik was pas nog in Florida, maar kon daar helemaal geen winkel vinden die de 60csx een beetje goedkoop verkocht. Uiteindelijk heb ik hem ook maar via ebay besteld en dat werkte prima

Geplaatst

Hey Elisa,

Ik raad je het volgende aan: Als je toch naar de USA gaat, koop je toestel daar. Maar dan komt het: je neemt je toestel uit de doos en steekt het gewoon los in je reistas. De bijhorende handleidingen, foldertjes, aankoopbewijzen,etc stuur je in een envelop per post op naar je thuisadres. De doos gooi je weg. Op die manier kan de douane nooit denken dat je iets importeert, want het is ogenschijnlijk gewoon jouw toestel. Ik ken mensen die op deze manier van alles en nog wat van buiten de EU "binnenhalen".

Eenvoudig én trefzeker. Je bespaart er dan nog de transportkosten mee uit die je anders aan de ebayverkoper zou betalen...

Je kan natuurlijk ook de hele doos in je reistas te steken, maar dan loop je meer risico om gepakt te worden en taksen moeten opleggen...

Groetjes en succes ermee!!

Hans

Geplaatst

In aanvulling op wat Weedboer beschrijft is het nog het mooist als je er ook iets "Nederlands" op zet, bijvoorbeeld door middels een gpx-file wat Nederlandse waypoints.

Bij een GPS zal het wel meevallen (de kans dat je een douane ambtenaar GPSr ervaring en interesse treft is niet heel groot). Bij een fototoestel daarintegen ...

Geplaatst (bewerkt)

Ik zou inderdaad een winkel zoeken en hem daar kopen, als ik toch in de VS zou zijn. Een voorbeeld is Dicks Sporting Goods. Ik ken het alleen maar van hun website, maar ze schijnen winkels door de hele VS te hebben. Met deze link kom je volgens mij terecht op hun lijstje winkels in de staat New York. Lijkt me een aardig begin?!

Omgerekend kost een 60 Cx je dan volgens mij € 280,00, een 60 CSx zou dan € 320,00 kosten. En als je hem dan aanzet terwijl je een stukje rondloopt, heb je er al snel een tracklog in staan. Doe ook een paar caches, lijkt me dat je dat toch wel van plan zou zijn en ik ben jaloers!

bewerkt door flatfisher
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...