Samarwat Geplaatst 2 april 2008 Geplaatst 2 april 2008 Hallo allemaal, Onze 1e cache is maandagavond gepubliceerd dor Kruimeldief, maar nog steeds niet zichtbaar op de kaart van Nederland. Ik heb het forum bekeken en deze vraag is al eerder aan de orde geweest, waarbij gezegd werd dat het voor de cache-eigenaar onder gevonden te zien is. Ik zie de cache nergens staan. Weet iemand wat de max. termijn voor publicatie is? gr. Samarwat
Beukenootje Geplaatst 2 april 2008 Geplaatst 2 april 2008 Wat is de code van je cache? Eens kijken of wij hem wel kunnen zien...
kangaroox Geplaatst 2 april 2008 Geplaatst 2 april 2008 Selecteer de kaart van Nederland en klik aan de linkerkant op nieuw. Als het goed is wordt het dan zichtbaar.
Samarwat Geplaatst 2 april 2008 Auteur Geplaatst 2 april 2008 Wat is de code van je cache? Eens kijken of wij hem wel kunnen zien... De code is GC1A646. Als ik deze intyp verschijnt hij wel. Maar ik bedoel eigenlijk het groene ballonnetje op de Nederlandse kaart.
Team Gelaen Geplaatst 2 april 2008 Geplaatst 2 april 2008 ik zie hem gewoon op de kaart van Nederland
smeule Geplaatst 2 april 2008 Geplaatst 2 april 2008 Ik zag hem niet op de kaart staan, ik heb het GC nummer hier in getypt en nu staat die wel op de kaart. Maar meestal is het een kwestie van tijd.
Samarwat Geplaatst 2 april 2008 Auteur Geplaatst 2 april 2008 Ja, ik zie hem nu ook staan. Bedankt voor de berichten en de hulp/steun!
Aanbevolen berichten