Spring naar bijdragen

Regio kaart niet gevonden caches printen


zoekbaars

Aanbevolen berichten

wie kan mij aangeven hoe ik mijn kaart met de punaises van niet gevonden caches in een bepaalde regio van Nederland kan uitprinten, zonder de linker tabel (overzicht diverse keuze mogelijkheden), maar echt alleen de kaart zelf. Ik kan dit deel niet selecteren. De genomen stappen die ik bewandeld heb is: Inloggen in forum - kaarten Nederland - mijn kaart - niet gevonden - inzoomen in bepaalde regio - als voorkeur vastgezet. Wij willen tijdens het a.s. GME van scouting Erica deze dag ook benutten om een aantal oude caches te bezoeken en dan lijkt ons zo'n kaartje wel makkelijk.

Overigens heb ik bij de diverse forumonderwerpen gezocht, maar kon een hint - advies of werkwijze niet zo snel vinden. dank en groet Zoekbaars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op de GME website vind je hier een kaartje met alle caches die vanuit het GME zijn neergelegd in de afgelopen jaren. Er zijn natuurlijk ook nog vele niet GME caches, maar dan kun je beter de kaarten van geocaching.nl gebruiken. Een printscreen maken lijkt me inderdaad de makkelijkste optie, maar dan weet je weer niet welke cache welke naam heeft als je dat met die kaart doet.

 

Als je naar een cache midden in het Gooi gaat, dan op de cachepagina klikt op " For online maps...

Geocaching.com Google Map". Dan aanvinken "numbers" en wat uitzoemt kun je tot 20 caches in de lijst met de naam erbij ook zien. Eventueel met een twee screenshot de caches 21 t/m 40 erbij plakken.

 

Overigens is het natuurlijk veel makkelijker om alles in je GPS te laden, PDA of laptop, maar als dat niet kan, dan is bovenstaande manier wel handig.

 

Mike

Nightfire

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wie kan mij aangeven hoe ik mijn kaart met de punaises van niet gevonden caches in een bepaalde regio van Nederland kan uitprinten, zonder de linker tabel (overzicht diverse keuze mogelijkheden), maar echt alleen de kaart zelf. Ik kan dit deel niet selecteren. De genomen stappen die ik bewandeld heb is: Inloggen in forum - kaarten Nederland - mijn kaart - niet gevonden - inzoomen in bepaalde regio - als voorkeur vastgezet. Wij willen tijdens het a.s. GME van scouting Erica deze dag ook benutten om een aantal oude caches te bezoeken en dan lijkt ons zo'n kaartje wel makkelijk.

Overigens heb ik bij de diverse forumonderwerpen gezocht, maar kon een hint - advies of werkwijze niet zo snel vinden. dank en groet Zoekbaars

 

Ik rechtsklik altijd ergens op de kaart en klik op afbeelding afdrukken. klaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je een screen print wilt maken dan is screenprint32 een handige tool.

maar zoals al gezegd hier de WP's laden in je GPS is handiger en dan een beschrijving meenemen. Zo'n kaart met puntjes zegt niets..

 

Of kijk eens naar GSAK op www.gsak.net met deze tool kun je bijna alles doen met WP's caches en beschrijvingen

 

TL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...