Spring naar bijdragen

Dbase kaart Etrex legend


Gast 5963

Aanbevolen berichten

Als ik de kaart raadpleeg van mijn etrex legend krijg ik niet de straatnamen te zien van

"kleine" woonplaatsen.

Weet iemand of ik mijn instellingen moet aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat je ziet zit er in. Je kunt wel meer zien naarmate je meer inzoomt,

maar eens houdt het op. Daar helpt geen instelling aan mee.Het blijft een basis map.

Aangenomen natuurlijk dat je de insteling 'street label' niet op 'None' hebt staan,

want dan zou je de straten van 'grote' plaatsen ook niet zien.

Wil je ook de kleine straten van de kleine plaatsen zien, dan zul je de cd moeten

kopen. Bij Garmin zijn ze ook niet gek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je krijgt dus wel het lijntje van de straat op je display maar niet de naam van de straat.

 

De hoeveelheid detail die word weergegeven op je display is van verschillende factoren afhankelijk

Als je bij detail: Normaal hebt ingesteld en bij Straatnaam: Auto dan moet je minimaal tot op 300m ingezoomt hebben om alle straten op je display te zien dan nog worden niet alle straatnamen weergegeven, bij het nog meer inzoomen komen alle straatnamen te voorschijn.

Niet alle lijntjes op je display hebben een naam, je kan dit controleren door met de punt van de pijlcursor op zo een lijntje te gaan staan normaal krijg je dan de straatnaam maar als het geen naam heeft verschijnt er het woord “Weg”

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, dat kan ik je niet uit eigen ervaring vertellen,

want ik heb die cd niet. Ik vind het een hoop geld

voor een hoop informatie waar ik niets aan heb.

Dus dat antwoord laat ik liever geven door iemand

met verstand van zaken in deze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast heemskind
Je krijgt dus wel het lijntje van de straat op je display maar niet de naam van de straat.

 

De hoeveelheid detail die word weergegeven op je display is van verschillende factoren afhankelijk

Als je bij detail: Normaal hebt ingesteld en bij Straatnaam: Auto dan moet je minimaal tot op 300m ingezoomt  hebben om alle straten op je display te zien dan nog worden niet alle straatnamen weergegeven, bij het nog meer inzoomen komen alle straatnamen te voorschijn.

Niet alle lijntjes op je display hebben een naam, je kan dit controleren door met de punt van de pijlcursor op zo een lijntje te gaan staan normaal krijg je dan de straatnaam maar als het geen naam heeft verschijnt er het woord “Weg”

 

Ik krijg dus wel lijntjes ja .. En alleen bij hele grote steden krijg ik soms een straatnaam. Maar dan ook niet overal.

Ik krijg pas iets te zien als ik op 120 m. zit .. dus dat is erg klein ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...