Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik ben gevraagd door mijn broer om zijn eerste zelfgeplaatste cache te gaan proeflopen. Dat kan ik natuurlijk niet weigeren, ik heb hem nl. aangestoken met het geocache virus en het lijkt me bovendien ook heel leuk om te doen.

Nu heeft hij mij de omschrijving van de cache in word en de internetlink naar de cacheomschrijving via mail opgestuurd. Als ik op de link klik krijg ik de foutmelding dat de cache nog niet is gepubliceerd. Dat had ik min of meer ook wel verwacht.

Is er een mogelijkheid om de cache op internet te bekijken? Dat ziet er nl. net even wat beter uit als in een word document en je kan dan ook de hint makkelijker 'vertalen'.

Ik kan natuurlijk zijn wachtwoord vragen maar dat is nu net niet de bedoeling.

Daarnaast heb ik nog een vraag. Mag ik als proefloper de cache loggen. Natuurlijk niet als nummer 1,2, of 3, want dat zou niet eerlijk zijn, maar als nummer 10 bijvoorbeeld.

Ik ben van mening dat het wel mag maar hoe kan ik dan het beste mijn log in het logboekje vermelden?

Bedankt voor jullie reactie.

Groeten,

De WeideLopers

Geplaatst
Hallo,

Ik ben gevraagd door mijn broer om zijn eerste zelfgeplaatste cache te gaan proeflopen. Dat kan ik natuurlijk niet weigeren, ik heb hem nl. aangestoken met het geocache virus en het lijkt me bovendien ook heel leuk om te doen.

Nu heeft hij mij de omschrijving van de cache in word en de internetlink naar de cacheomschrijving via mail opgestuurd. Als ik op de link klik krijg ik de foutmelding dat de cache nog niet is gepubliceerd. Dat had ik min of meer ook wel verwacht.

Is er een mogelijkheid om de cache op internet te bekijken? Dat ziet er nl. net even wat beter uit als in een word document en je kan dan ook de hint makkelijker 'vertalen'.

Ik kan natuurlijk zijn wachtwoord vragen maar dat is nu net niet de bedoeling.

Daarnaast heb ik nog een vraag. Mag ik als proefloper de cache loggen. Natuurlijk niet als nummer 1,2, of 3, want dat zou niet eerlijk zijn, maar als nummer 10 bijvoorbeeld.

Ik ben van mening dat het wel mag maar hoe kan ik dan het beste mijn log in het logboekje vermelden?

Bedankt voor jullie reactie.

Groeten,

De WeideLopers

Op internet kijken is meestal niet handig. Wel kun je vragen om een uitdraai van de cache-pagina. Dan "zie" je zoals het wordt. Wat betreft het loggen, proeflopers loggen meestal achterin het boekje, of ze gaan later nog een keer terug om alsnog te loggen. Succes!

Geplaatst

he daar....

Leuk onderwerp daar zijn al heel wat postings aan besteed :beerchug::thumbup: . Als proef loper kun je natuurlijk wel loggen, ik ben van mening dat je je log als eerst mag schrijven met de duidelijke vermelding dat je de proefloper bent.

Tevens moet je dan vermelden dat je past logt op gc.com op het moment dat plek 1,2,3 vergeven zijn.

Dan maakt het volgens mij niet meer uit, je hebt tenslotte de cache gelopen, waar of niet waar.

Maar er zijn mensen die daar anders over denken, ik ben eens bij een event geweest waar er eerst een cache gezocht moest worden en toen we als groep daar aankwamen bleek dat de organisatie als eerste het logboek had vol geschreven als teken dat zei de cache als eerste hadden gevonden.... not done

Voor je vraag van de beschrijving is het antwoord simpel, er is geen andere methode. Namelijk de cache is niet gepubliceerd en wordt nergens weergegeven op gc.com. Dus alleen met het wachtwoord van je broer kun je je eigen print maken.

Alternatief is om je broer de cache in PDF om te zetten via de cache page en de hint te decrypten..... dat werkt wel.

Groeten

TL

Geplaatst

Ach, hier in de buurt zien we vaak dat de proefloper op de vierde bladzijde zijn log heeft geplaatst. De digitale log verschijnt vaak dan net nadat de derde cacher zijn digitale log geplaatst heeft.

Je kunt je bevindingen tenslotte alvast wel in een Word-documentje vastleggen. Zittten de belevenissen nog vers in je geheugen en blijft het verhaaltje nog lekker spontaan. Tzt is het dan nog enkel een kwestie van knippen en plakken.

Succes en veel plezier iig.

Geplaatst

Als ik zou proeflopen, dan zou ik denk ik op de 4de pagina loggen als PROEFLOPER.

Dan staan nummers 1-2-3 gewoon als eerste in het boekje en dan heb je als proefloper de 4de plek. Mijn inziens nog de beste plek ook! :thumbup:

groetjes GeoVlinder

Geplaatst

Als proefloper zet ik mijn krabbel op pagina 4 en log pas nadat 1, 2 en 3 bekend zijn op de pagina.

Maar ik word dan ook meestal omgekocht met een barbeque en wat wijn. Dus misschien verklaard dat een deel van dit keurige gedrag. ;-)

Geplaatst
Maar er zijn mensen die daar anders over denken, ik ben eens bij een event geweest waar er eerst een cache gezocht moest worden en toen we als groep daar aankwamen bleek dat de organisatie als eerste het logboek had vol geschreven als teken dat zei de cache als eerste hadden gevonden.... not done

Mmmmm was vlakbij waar ik woon denk ik, zelfs ik werd daar beetje :thumbup::lol1: over!

Geplaatst

Mmmmm was vlakbij waar ik woon denk ik, zelfs ik werd daar beetje :thumbup::lol1: over!

Dat is inderdaad niet echt fijn :(:( Als proefloper log ik meestal pas als er een stuk of 10 mensen de cache hebben gevonden.

Geplaatst

Ook ik heb al wat caches proefgelopen en ik log dan gewoon gelijk in het boekje maar vermeld dan duidelijk in het logboekje dat ik een proefloper was.

Ook op de site geef ik het dan nog duidelijk aan.

Niets mis mee lijkt mij

Mlvdburg

Geplaatst

Ik zoek nog een proefloper voor het Dolhuis. Deze heb ik geadopteerd en wil ik revisie geven.

Iemand interesse?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...