Spring naar bijdragen

check gevonden coordinaten


koos60

Aanbevolen berichten

Ik kan me herinneren dat ik ergens de code van een mystery cache en de coordinaten kon ingeven, en dat dan werd gecontroleerd of ze klopten.... zodat je niet voor nop naar groningen gaat als die cache in maastricht is...

 

Kan ´m alleen niet meer terugvinden ... of haal ik wat functies door elkaar ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij veel mysterie caches is die functie inderdaad beschikbaar, bij vele ook niet. De eigenaar bepaald zelf of hij/zij er een dergelijke functie bij plaatst. Je kunt ook de cacheeigenaar een mailtje sturen voor een coordinaten controle. Meestal vinden ze dat helemaal niet erg.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me herinneren dat ik ergens de code van een mystery cache en de coordinaten kon ingeven, en dat dan werd gecontroleerd of ze klopten.... zodat je niet voor nop naar groningen gaat als die cache in maastricht is...

 

Kan ´m alleen niet meer terugvinden ... of haal ik wat functies door elkaar ?

 

Om je een beetje gerust te stellen. Met vrijwel alle mystery caches ligt de cache maximaal 3 km van het fictieve coordinaat bovenaan de pagina. Juist om het soort fouten wat jij voorspiegelt te ontzenuwen :clap: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om je een beetje gerust te stellen. Met vrijwel alle mystery caches ligt de cache maximaal 3 km van het fictieve coordinaat bovenaan de pagina. Juist om het soort fouten wat jij voorspiegelt te ontzenuwen :blush: .

 

alleen met zoeken ben je dan nog wel een weekendje zoet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...