koos60 Geplaatst 22 maart 2008 Share Geplaatst 22 maart 2008 Ik kan me herinneren dat ik ergens de code van een mystery cache en de coordinaten kon ingeven, en dat dan werd gecontroleerd of ze klopten.... zodat je niet voor nop naar groningen gaat als die cache in maastricht is... Kan ´m alleen niet meer terugvinden ... of haal ik wat functies door elkaar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Scheertjes Geplaatst 22 maart 2008 Share Geplaatst 22 maart 2008 Meestal is dat op de pagina van de cache zelf. Ergens onder de tekst van de cache staat dan: Hier kun je de uitkomst van de puzzel controleren: Geochecker.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wammus Geplaatst 22 maart 2008 Share Geplaatst 22 maart 2008 Bij veel mysterie caches is die functie inderdaad beschikbaar, bij vele ook niet. De eigenaar bepaald zelf of hij/zij er een dergelijke functie bij plaatst. Je kunt ook de cacheeigenaar een mailtje sturen voor een coordinaten controle. Meestal vinden ze dat helemaal niet erg. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koos60 Geplaatst 22 maart 2008 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2008 (bewerkt) aha , ik begon al zoiets te vermoeden , nu heb ik in ieder geval de link Ik ga het eerst nog maar een keer narekenen ... Bedankt 22 maart 2008 bewerkt door koos60 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 23 maart 2008 Share Geplaatst 23 maart 2008 Ik kan me herinneren dat ik ergens de code van een mystery cache en de coordinaten kon ingeven, en dat dan werd gecontroleerd of ze klopten.... zodat je niet voor nop naar groningen gaat als die cache in maastricht is... Kan ´m alleen niet meer terugvinden ... of haal ik wat functies door elkaar ? Om je een beetje gerust te stellen. Met vrijwel alle mystery caches ligt de cache maximaal 3 km van het fictieve coordinaat bovenaan de pagina. Juist om het soort fouten wat jij voorspiegelt te ontzenuwen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koos60 Geplaatst 25 maart 2008 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2008 Om je een beetje gerust te stellen. Met vrijwel alle mystery caches ligt de cache maximaal 3 km van het fictieve coordinaat bovenaan de pagina. Juist om het soort fouten wat jij voorspiegelt te ontzenuwen . alleen met zoeken ben je dan nog wel een weekendje zoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden