Spring naar bijdragen

Topo USA


kim1221

Aanbevolen berichten

Wij gaan in juni 2 weken naar Alaska, we willen om te cachen graag een Topo kaart in onze Garmin Etrex legend CX. Als we deze kaart in Nederland kopen liggen de prijzen rond de € 120,00 dit vinden we wel erg veel voor 2 weken USA. In Amerika liggen de prijzen veel lager. Heeft iemand ervaring met bestellen in Amerika of weet iemand een goedkopere manier om zonder risico aan een goede kaart te komen? Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb recentelijk in Amerika een garmin gps gekocht.

Levering ging snel (4 dagen) en betaling is gedaan via paypal.

 

Kijk eens op ebay-winkels bij deze verkoper: KANDR SOLUTIONS

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

 

Edwin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gaan in juni 2 weken naar Alaska, we willen om te cachen graag een Topo kaart in onze Garmin Etrex legend CX. Als we deze kaart in Nederland kopen liggen de prijzen rond de € 120,00 dit vinden we wel erg veel voor 2 weken USA. In Amerika liggen de prijzen veel lager. Heeft iemand ervaring met bestellen in Amerika of weet iemand een goedkopere manier om zonder risico aan een goede kaart te komen? Alvast bedankt.

 

Alaska, gaaf !!!!! Ben er ooit wel eens geweest voordat geocachen bestond. Waanzinnig mooi.

 

Problemen met bestellen uit America zie ik niet. Ik doet het regelmatig.

Kijk eens op Amazon.com en zoek op software alaska. Je vindt dan topo software voor 90$ wat tegenwoordig slechts 60 Eurootjes is. Wellicht dat software niet wordt geexporteerd, maar dan zou je even een winkel in je plaats van aankomst moeten zoeken die het ter plekke voor je kan leveren.

 

Of kijk eens of dit wat is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gaan in juni 2 weken naar Alaska, we willen om te cachen graag een Topo kaart in onze Garmin Etrex legend CX. Als we deze kaart in Nederland kopen liggen de prijzen rond de € 120,00 dit vinden we wel erg veel voor 2 weken USA. In Amerika liggen de prijzen veel lager. Heeft iemand ervaring met bestellen in Amerika of weet iemand een goedkopere manier om zonder risico aan een goede kaart te komen? Alvast bedankt.

 

Alaska, gaaf !!!!! Ben er ooit wel eens geweest voordat geocachen bestond. Waanzinnig mooi.

 

Problemen met bestellen uit America zie ik niet. Ik doet het regelmatig.

Kijk eens op Amazon.com en zoek op software alaska. Je vindt dan topo software voor 90$ wat tegenwoordig slechts 60 Eurootjes is. Wellicht dat software niet wordt geexporteerd, maar dan zou je even een winkel in je plaats van aankomst moeten zoeken die het ter plekke voor je kan leveren.

 

Of kijk eens of dit wat is

 

Amazon.com weigert inderdaad vaak verzending naar Europa. Je wordt dan doorverwezen naar de site van het land van bestemming van de bestelling, en dan betaal je weer de gewone prijzen. Je zou het via www.offroute.com, www.gpscity.com, etc. kunnen bestellen. Als je invoerrechten, BTW e.d. wilt omzeilen zou je het via eBay kunnen proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
Wij gaan in juni 2 weken naar Alaska, we willen om te cachen graag een Topo kaart in onze Garmin Etrex legend CX. Als we deze kaart in Nederland kopen liggen de prijzen rond de € 120,00 dit vinden we wel erg veel voor 2 weken USA. In Amerika liggen de prijzen veel lager. Heeft iemand ervaring met bestellen in Amerika of weet iemand een goedkopere manier om zonder risico aan een goede kaart te komen? Alvast bedankt.

 

Ik ben benieuwd of en hoe je het opgelost hebt. Wij gaan nl in augustus/september voor een maand naar Alaska en ik zoek nog steeds topo kaarten van Alaska voor mijn Garmin GPSMap 76 CSx.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...