Spring naar bijdragen

Multi of traditional?


Xaa

Aanbevolen berichten

Even de vraag omdraaien in een verzoek.

 

Mocht je een nieuwe (multi)cache willen plaatsen. Dan graag eentje waar we meer dan een uur mee zoet zijn. :angry:

 

Mag het dan een lekkere wandelcache zijn van > 6 km? :lol1:

 

 

:thumbdown::thumbdown::angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Is het nou de laatste tijd een trent om multi's te maken van 100 meter? Voor mijn gevoel zie ik steeds meer caches die neerkomen op "binnen 100 meter van het beginpunt kun je alle onderstaande vragen beantwoorden, en dan ligt de cache vlakbij". Wat is de achterliggende gedachte? Is het een "Dan moet je er meer moeite voor doen en wordt het minder snel geript?" of een "Ik zou wel een traditional willen leggen bij het object dat ik wil laten zien, maar dat mag niet en 50 meter verderop wel"? Of zijn er nog andere redenen voor?

Een reden zou ook kunnen zijn dat men net iets meer wil dan een "simpele" opraper zoals een Traditional soms onterecht wordt genoemd. Een reden kan ook zijn dat men zo van de toch wel negatieve naam die vele Tradtionals hebben, omzeilt. Een reden kan ook zijn dat er mensen zijn die graag "iets" extra willen doen bij een cache, maar niet in staat zijn een grote multi te doen.

Een klein multi vind ik leuk. Een multi bestaande uit huiswerk, ter plaatse enig speurwerk en dan op naar de oplossing. Niet te ingewikkeld om in een klein uurtje uit tevoeren. Is net iets meer dan een hit en run

Een multi bestaande uit huiswerk is geen multi maar altijd een mystery.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...