Spring naar bijdragen

Googleearth cache-overlay opent niet in Firefox


de jonge prinsen

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik krijg het niet voor elkaar om de Waypoint-overlay in GoogleEarth in Firefox te laten openen. :blush:

Als je in GE op een Waypoint klikt kun je die cache in je browser openen. Onder XP lukt het wonderwel om de cache-beschrijving daarmee in Firefox in een nieuw Tabblad te laten openen, maar onder Vista lukt me dat niet. Daar opent steeds een nieuwe sessie van MS IE, heel vervelend.

Ik heb alle default instellingen op Firefox staan, maar zelfs dan ..

Altijd maar weer MSIE in aparte windows.

 

Heeft iemand een idee hoe ik Google Earth kan laten openen in Firefox onder Vista?

 

dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hallo,

 

ik krijg het niet voor elkaar om de Waypoint-overlay in GoogleEarth in Firefox te laten openen. :beerchug:

Als je in GE op een Waypoint klikt kun je die cache in je browser openen. Onder XP lukt het wonderwel om de cache-beschrijving daarmee in Firefox in een nieuw Tabblad te laten openen, maar onder Vista lukt me dat niet. Daar opent steeds een nieuwe sessie van MS IE, heel vervelend.

Ik heb alle default instellingen op Firefox staan, maar zelfs dan ..

Altijd maar weer MSIE in aparte windows.

 

Heeft iemand een idee hoe ik Google Earth kan laten openen in Firefox onder Vista?

 

dank!

 

Euhm .. Je moet in FF instellen dat hij bij het starten ALTIJD controleert dat 'ie de standaard browser is.. En je moet (ergens) instellen dat je altijd FF als browser wilt gebruiken voor links, html en dergelijke..

 

Marja Micro$choft blijft een monopolist....

 

 

ps..

 

TUX rules!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...