jojonl Geplaatst 18 februari 2008 Geplaatst 18 februari 2008 (bewerkt) bij ons is de geko 301 ongelukkig gevallen, waarbij net naast de stootrand een stukje plastic is afgebroken. Natuurlijk net nadat de garantie is vervallen (2,5 jaar). Tis allemaal niet rampzalig, maar met lopen in de regen lijkt het me geen 'ideale' situatie meer... We hebben al gepoogd om bij de leverancier een nieuw 'dekseltje' los te kopen, maar van de voorgestelde prijs sloegen we stijl acherover. Om maar niet te zeggen: daar konden we bijna een nieuwe van kopen. We zijn nu zoekende naar iemand die een geko 301 (of misschien past de deksel van een 201 of 101 ook) heeft, die ie óf niet meer gebruikt óf die defect is, waarbij we kunnen kijken of we het deksel kunnen vervangen/ruilen of wat een ander goed voorstel is, zodat we weer met een 'heel' apparaat op weg kunnen. Het betreft de grijze 'bovenkant' waarin de gaatjes zitten van de knoppen bovenop. Regio zuid-limburg en/of eindhoven zou perfect zijn. Andere ideeën zijn ook welkom (zelf al gedacht aan een telefoonzakkie, maar dat hadden we eerst en werkte niet echt handig) 18 februari 2008 bewerkt door jojonl
Peetee Geplaatst 18 februari 2008 Geplaatst 18 februari 2008 Ik weet niet of 'Notter' jullie leverancier, maar ik weet dat ze daar nog wel eens een gps 'repareren' m.b.v. onderdelen van een dummy-toestel. Misschien kun je hen eens mailen naar de mogelijkheden?
jojonl Geplaatst 4 maart 2008 Auteur Geplaatst 4 maart 2008 Ik weet niet of 'Notter' jullie leverancier, maar ik weet dat ze daar nog wel eens een gps 'repareren' m.b.v. onderdelen van een dummy-toestel. Misschien kun je hen eens mailen naar de mogelijkheden? twas niet onze leverancier; repareren doen ze maar dan moeten we hem opsturen.... anders doen ze niks... daarbij kosten nogal hoog. kortom: we zijn nog steeds op zoek naar een dekseltje waarmee we hem zelf kunnen repareren.
Aanbevolen berichten