'T b team Geplaatst 16 februari 2008 Geplaatst 16 februari 2008 beste cachers, Ik ben van plan om een cache in de oostereng te plaatsen het gebied is van sbb en ik weet hun telefoonnummer maar ze neemen steeds niet op ik vroeg me af of ik wel het regionale kantoor moest bellen of een brief sturen (ze hebben geen e-mail) heeft iemand ervaring met toestemming bij sbb
Peetee Geplaatst 16 februari 2008 Geplaatst 16 februari 2008 beste cachers, Ik ben van plan om een cache in de oostereng te plaatsen het gebied is van sbb en ik weet hun telefoonnummer maar ze neemen steeds niet op ik vroeg me af of ik wel het regionale kantoor moest bellen of een brief sturen (ze hebben geen e-mail) heeft iemand ervaring met toestemming bij sbb Ik heb hier in het noorden de ervaring dat het vlot loopt via het regiokantoor. Ik kreeg van hen het 06-nummer van de plaatselijke boswachter en/of zijn e-mailadres.
Team Diesel Geplaatst 16 februari 2008 Geplaatst 16 februari 2008 Hoi tB team Wij hebben diverse caches liggen in Oostereng. Met toestemming van de locale boswachter. Ik stuur je een PB met hierin zijn gegevens. Kun je even zelf en rechtstreeks kontakt opnemen. Is een erg aardige boswachter die graag medewerking verleent, althans zo is onze ervaring. groetjes Team Diesel.
Team jemar Geplaatst 18 februari 2008 Geplaatst 18 februari 2008 Probleem lijkt opgelost. Topic gesloten en anders even een PM-tje.
Aanbevolen berichten