Spring naar bijdragen

Cursusavond GSAK


lieuwe

Aanbevolen berichten

Gezocht:

 

Iemand die op een nog te organiseren mini-event a la "Oirschot" voorlichting wil geven over de mogelijkheden van het programma GSAK.

 

Ik kan zelf zorgen voor een locatie met alle benodigde faciliteiten :dribble: in Rijswijk (ZH) om ongeveer 50 personen te ontvangen.

 

Als jij diegene :blush: bent die het ziet zitten om dit (de voorlichting over het programma) te doen, organiseer ik de rest!

 

Laat van je horen (kan via een PB).

 

Lieuwe

bewerkt door lieuwe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er is inmiddels een cacher gevonden die deze voorlichting wil geven. We proberen op dit moment een dag te prikken voor de cursus. Zodra de dag is vastgesteld, zullen we proberen hier ook een mini-event van te maken zodat iedereen zich kan inschrijven. Ik denk aan een dag in mei of juni...

 

Wordt vervolgd...

bewerkt door lieuwe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cursusdag GSAK 17 mei 2008

 

De cursusdag is inmiddels vastgesteld. Het wordt zaterdag 17 mei 2008. De voorlichting inzake GSAK wordt verzorgd door Geo_Taz. Hieronder de reeds vastgestelde feiten. We zullen er in navolging van de dag in Oirschot een mini-event van maken. Nadere bijzonderheden volgen nog via de event-pagina.

 

Datum: 17 mei 2008

Aanvang: 11.00 uur

Adres: School De Voorde, Bazuinlaan 2, 2287 EE te Rijswijk

Voorlichting door: Geo_Taz

Organisatie: Lieuwe

Kosten: een door de deelnemers zelf te bepalen bijdrage voor de gemaakte onkosten

 

(de voorlichting duurt ongeveer 2 uur - napraten of nacachen is natuurlijk altijd mogelijk - voor een kop koffie / thee en een drankje wordt gezorgd)

 

Aanmelden:

 

Kan via een PB aan lieuwe of later via de event-pagina.

 

Lieuwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm interessant en goed initiatief.

 

Wellicht een goed idee om de koppen bij elkaar te steken, en de GSAK artikelen in Spoiler een beetje op een lijn te krijgen?

 

Weet je wat? Zet mij (Team FlatSunset) er maar bij voor Rijswijk, dan kunnen we een 'GSAK-overleg' houden :beerchug:

 

Richard (Team FlatSunset)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...