Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal

Vandaag een mail ontvangen met de vraag /verzoek om de eindcoördinaten te geven van onze laatste mystery.(GC197XB)Omdat deze collega cachers ook een plan hebben (deels uitgewerkt) en willen nu de eindcoördinaten hebben om 161 mtr uit de buurt van de onze te blijven.Ze krijgen de puzzel (nog) niet opgelost.

Eigenlijk vind ik het niet prettig om ze zomaar vrij te geven,wat vinden jullie hier nu van?

Groetjes Mia

Geplaatst
Hallo allemaal

Vandaag een mail ontvangen met de vraag /verzoek om de eindcoördinaten te geven van onze laatste mystery.(GC197XB)Omdat deze collega cachers ook een plan hebben (deels uitgewerkt) en willen nu de eindcoördinaten hebben om 161 mtr uit de buurt van de onze te blijven.Ze krijgen de puzzel (nog) niet opgelost.

Eigenlijk vind ik het niet prettig om ze zomaar vrij te geven,wat vinden jullie hier nu van?

Groetjes Mia

Ik zou niet zomaar het eindcoördinaat geven. Met betrekking tot bovengenomde reden houd de reviewer wel rekening met de afstand en keurt goed of af.

Geplaatst

Ik zou ze ook niet zomaar geven. Zoals Roode loper al zei, mocht die binnen de afstand vallen, dan wordt de cache afgekeurd.

Natuurlijk kan je het ook omdraaien en hun de eindcoordinaten vragen :) zodat je het zelf kan checken.

Geplaatst

Natuurlijk kan je het ook omdraaien en hun de eindcoordinaten vragen :) zodat je het zelf kan checken.

:):lol1::)

Nou dat vind ik eigenlijk geen slecht idee :lol1: voor wat hoort wat.

Geplaatst
Ik zou niet zomaar het eindcoördinaat geven. Met betrekking tot bovengenomde reden houd de reviewer wel rekening met de afstand en keurt goed of af.

Dat is waarschijnlijk nu net hun probleem, ze willen de reviewer voor blijven.

Geplaatst

:)

Nou dat vind ik eigenlijk geen slecht idee :lol1: voor wat hoort wat.

Natuurlijk voor wat hoort wat, maar dan wel alle twee de eindcoordinaten bekend maken op het forum :lol1:

Nee, laten ze eerst jou puzzel maar oplossen en anders regelt de reviewer het wel.

Geplaatst

Het is natuurlijk wel een heel slimme manier om achter de oplossing van die krankzinnige puzzelcaches te komen:

gewoon alle eigenaars een mailtje sturen dat je een uitgewerkt plan hebt liggen voor een mooie multi,

maar dat je voor de zekerheid even de eindcoördinaten van die puzzelcache wilt weten.... :)

Geplaatst

Idd dat vindt ik ook.

Na het lezen 10 minuten gezocht naar de juiste software en het is opgelost.

Ik stuur de makers effe een PM met de oplossing.

Tja we worden slimmer , maar daarom nog niet minder lui in deze wereld en proberen dus op allerlij manieren de cache's te kraken!

Dagger38

Geplaatst

Ook maar eens gekeken waar dit allemaal over ging. de cache pagina bekeken en daar zag ik iets bekends :P . coordinaten binnen 10 sec gevonden. iets te ver weg voor mij om even de cache fysiek te vinden. :w00t2:

Maar laat hij zelf de cache maar oplossen zou ik zeggen

Geplaatst

"Natuurlijk kan je het ook omdraaien en hun de eindcoordinaten vragen zodat je het zelf kan checken."

Of je bied hun aan de cache proef te lopen. ;-)

Geplaatst

Dames en heren,

Allen bedankt voor het meedenken,ze hebben de puzzel opgelost en proberen in ieder geval uit de buurt van onze cache te blijven :w00t2: En anders grijpt Kruimel wel in denk ik :P

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...