Spring naar bijdragen

Garmin 178C


M.Kramer

Aanbevolen berichten

GPS uitleg.

 

 

Wie kan en wil mij wat uileg geven in het gebruik van een “Garmin” plotter?

Sinds kort ben ik in bezit van een “Garmin 178C”. Vervelend is, dat er geen Nederlandse handleiding voor deze plotter te verkrijgen is. (of wel?)

Als je dan voor het eerst met een dergelijke plotter gaat werken, zijn veel termen een soort algebra.

Mogelijk is er handleiding van een andere "Garmin" die nagenoeg overeenkomt met de 178C.

 

 

Gr, Meindert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

GPS uitleg.

 

 

Wie kan en wil mij wat uileg geven in het gebruik van een “Garmin” plotter?

Sinds kort ben ik in bezit van een “Garmin 178C”. Vervelend is, dat er geen Nederlandse handleiding voor deze plotter te verkrijgen is. (of wel?)

Als je dan voor het eerst met een dergelijke plotter gaat werken, zijn veel termen een soort algebra.

Mogelijk is er handleiding van een andere "Garmin" die nagenoeg overeenkomt met de 178C.

 

 

Gr, Meindert.

Ik ben bang dat er alleen een engelstalige versie van bestaat:

https://buy.garmin.com/shop/store/manual.js...168&pID=242

 

Grofweg werken overigens alle Garmins zo'n beetje gelijk, dus je zou ook eens kunnen kijken naar de Nederlandse handleiding van bv de GPSmap60. De specifieke plotter-functies zullen daar uiteraard niet instaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GPS uitleg.

 

 

Wie kan en wil mij wat uileg geven in het gebruik van een “Garmin” plotter?

Sinds kort ben ik in bezit van een “Garmin 178C”. Vervelend is, dat er geen Nederlandse handleiding voor deze plotter te verkrijgen is. (of wel?)

Als je dan voor het eerst met een dergelijke plotter gaat werken, zijn veel termen een soort algebra.

Mogelijk is er handleiding van een andere "Garmin" die nagenoeg overeenkomt met de 178C.

 

 

Gr, Meindert.

Ik ben bang dat er alleen een engelstalige versie van bestaat:

https://buy.garmin.com/shop/store/manual.js...168&pID=242

 

Grofweg werken overigens alle Garmins zo'n beetje gelijk, dus je zou ook eens kunnen kijken naar de Nederlandse handleiding van bv de GPSmap60. De specifieke plotter-functies zullen daar uiteraard niet instaan.

 

Zover ik zelf gezocht heb, is er inderdaat geen Nederlanse hanleidin.

Maar als GPSmap60 een redelijk alternatief is? Bedankt. Meindert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...