superstein Geplaatst 6 februari 2008 Share Geplaatst 6 februari 2008 Hallo, Sinds een week ben ik bezig met het ontdekken van alle mogelijkheden van het programma 'GSAK'. Ik loop nu tegen een probleempje aan. Hoe kan ik grafieken ed. uploaden naar mijn homepage? Moet ik me hiervoor registreren? Alvast bedank voor alle antwoorden. Gr, Superstein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 6 februari 2008 Share Geplaatst 6 februari 2008 (bewerkt) Je hebt pq's nodig van heel Nederland en een macro. Volgens mij zijn hier al draadjes over. 6 februari 2008 bewerkt door De Roode Loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 6 februari 2008 Share Geplaatst 6 februari 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 6 februari 2008 Share Geplaatst 6 februari 2008 Waarom eigenlijk pq's van heel Nederland? Toch alleen je eigen My Found query? Lijkt me voor statistieken meer dan genoeg Sorry, je hebt volkomen gelijk, anders krijg je de buitenlandse founds er niet bij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 6 februari 2008 Share Geplaatst 6 februari 2008 Hallo, Sinds een week ben ik bezig met het ontdekken van alle mogelijkheden van het programma 'GSAK'. Ik loop nu tegen een probleempje aan. Hoe kan ik grafieken ed. uploaden naar mijn homepage? Moet ik me hiervoor registreren? Alvast bedank voor alle antwoorden. Gr, Superstein Om in GSAK statistieken te genereren gebruik je bv deze macro FindStatGen3 De gegenereerde grafieken worden in het kladblok gezet en dit dien je nog te plakken in je profiel bij GC.com of je website. Met de macro GenUploadStats is het mogelijk om dit proces nog wat te automatiseren. Succes, Powk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden