Spring naar bijdragen

Renew Premium membership


Spiderwoman

Aanbevolen berichten

Ik heb net iets raars meegemaakt.

Op 4 maart aanstaande wordt mijn premium membership automatisch verlengd.

Het is voor mij de eerste keer dus ik weet niet of het standaard is dat je dan ook een mail krijgt, waarin een soort bevestiging wordt gevraagd om de betaling te accorderen. Logo Paypal midden in de tekst aanwezig.

Halverwege het lezen van het bericht kreeg ik een melding van mijn virusscanner dat ze een Trojan Horse had ontdekt in 1 van de bestanden en dat het betreffende bestand gewist zou worden. En voordat ik het wist, was oeps het hele bericht verwijderd. Dus ik concludeer hieruit dat in dit mailtje het virus zat.

Maar het lijkt me zo raar. Want volgens mij was de afzender gewoon geocaching.com.

Heeft 1 van jullie dit al eens meegemaakt.?

Is het inderdaad zo dat je een maand voor het vernieuwen van je membership je een mailtje krijgt?

 

Ik lees graag jullie ervaringen? want bij mij is nu de twijfel toegeslagen.

 

Groeten,

Astrid.

 

Spiderwoman & Co.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je betalingsgegevens bij Paypal nog uptodate zijn hoef je niets te doen. Ik ga er dan wel van uit dat je een abo hebt genomen dat ook automatisch verlengd wordt. Dat kan je nakijken bij Mij account. Er staat daar dan "You are a Premium Member. Your membership will renew on ... datum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, dan rest alleen nog de waarschuwing dat er blijkbaar een virus in dat mailtje zat.

 

Ik denk niet dat er een virus in het mailtje zit als het van geocaching.com of van paypal.com komt :eek:

 

Er zijn virusscanners die iets te enthousiast hun werk uitoefenen, vooral als ze ook nog op phissing, hoax en Spam mogen/moeten controleren. Kan zijn dat het een instelling van jou is, maar ook dat dit al standaard zo het geval is. Zoals gezegd, een enkele virusscanner is al te enthousiast aan het werk en daarom weer niet betrouwbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...