yannickbeelen Geplaatst 29 januari 2008 Share Geplaatst 29 januari 2008 Hallo, ik heb net een nieuwe camo gekocht alleen ik snap het nog niet helemaal kan iemand mij er meer over vertellen?? ik snap nog niet al te veel bedoel vooral het gebruiken van routes plannen en voor de caches. groeten yannick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 29 januari 2008 Share Geplaatst 29 januari 2008 Ik denk dat dit meer in de rubriek Geodating thuishoort, want je denkt toch niet dat iemand hier een hele handleiding gaat neerpennen, die nog beter is dan de bestaande ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 29 januari 2008 Share Geplaatst 29 januari 2008 Een dagje meelopen zegt meer dan 100 velletjes papier met uitleg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 29 januari 2008 Share Geplaatst 29 januari 2008 Ik ben het met de Sn@g en Lex eens: plaats eens een oproep in de rubriek geodating: er is vast wel iemand in jouw regio, die je wil helpen... Maar eh, ik zou beginnen met het lezen van de handleiding ! Succes en welkom op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yannickbeelen Geplaatst 1 februari 2008 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2008 ok bedankt. voor de tips Is in het engels.. heb ik net een jaar op school dus best lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 1 februari 2008 Share Geplaatst 1 februari 2008 (bewerkt) Als de taal het probleem is kun je deze nederlandstalige handleiding van de eTrex H laden. Weliswaar een iets ander toestel, maar de begrippen zijn hetzelfde. 1 februari 2008 bewerkt door Lex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden