Spring naar bijdragen

Bughunt 2008


Ilonka1980

Aanbevolen berichten

Een TB van mij is, zonder dat ik het wil of iets van weet, in een Bughunt (versie 2008) terecht gekomen. Dit is geen cache.

1 van de doelen van de Bughunt is om een TB zover mogelijk te laten reizen. Echter is de bedoeling van deze TB (Boing Boing Tigger) om binnen NL te blijven.

 

Hebben jullie meer info erover?? Ik heb al geprobeerd een mailtje te sturen naar iemand die hier meer van zou moeten weten, maar daar ontvang ik maar geen reactie op.

 

:lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb even wat zitten zoeken via google, maar kom betreft de bughunt 2008 nog maar erg weinig tegen.

Enkel de logjes van de cache magische kubus en op je eigen TB.

 

Je bent zelf eigenaar van een TB en jij bepaalt het doel ervan, iemand anders kan je TB niet "kapen" qua opdracht om het zo maar te zeggen.

M.a.w. zodra je TB in handen is van een cacher meteen even een berichtje sturen en eventueel extra labels die eraan bevestigd zijn laten verwijderen.

 

Groeten Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt er inderdaad op dat er twee personen een onderlinge strijd voeren om TB's.

Dit lijkt me dus duidelijk Not Done. :beerchug:

 

Het beste is het dan ook om een mailtje te sturen naar deze personen om te vragen waar ze mee bezig zijn.

Het betreft dus: gwillem en gertjan_ol

 

Een TB 12 meter hoog in een boom. :eek:

Afschieten die gasten :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...