speurvuur Geplaatst 20 januari 2008 Geplaatst 20 januari 2008 Hoi, Ik vroeg me af of iemand kan adviseren waar een houder voor de 60CSx te kopen. Het liefst heb ik een houder voor in het ventilatierooster in de auto die tevens ook gebruikt kan worden voor montage aan het stuur van een mountainbike. Heeft iemand advies? Bvd Speurvuur
jodijk Geplaatst 20 januari 2008 Geplaatst 20 januari 2008 Hoi, Ik vroeg me af of iemand kan adviseren waar een houder voor de 60CSx te kopen. Het liefst heb ik een houder voor in het ventilatierooster in de auto die tevens ook gebruikt kan worden voor montage aan het stuur van een mountainbike. Heeft iemand advies? Bvd Speurvuur Helaas niet voor in het ventilatierooster, maar http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?a_ssrp=1...&element=87 Zo te zien zijn de GPShouders voor fietstuur en dashboard/zuignap dezelfde. De fietsstuurhouder past op en het geheel werkt goed op mijn ATB en crossroad fietsen; hij is er nooit uitgevallen. Ook niet toen ik viel en mijn sleutelbeen brak; de GPS zat nog steeds in de houder. Jos
Team Professor X Geplaatst 20 januari 2008 Geplaatst 20 januari 2008 houder op Ebay inclusief verzendkosten nog lager dan in NL En dan zelf met aluminium creatief zijn om een mooi plaatje te fabrieken in je auto!
snerty53 Geplaatst 20 januari 2008 Geplaatst 20 januari 2008 (bewerkt) Laatst een fietsbeugel bij Waypoint in Notter besteld. Snelle service en net zo duur als via ebay oid. 2 dagen na betaling binnen en perfect en dat voor € 27,00, incl verzendkosten succes, snerty53 20 januari 2008 bewerkt door snerty53
heidie und peter Geplaatst 23 januari 2008 Geplaatst 23 januari 2008 Hallo ik heb een steun over mijn ventilator van Brodit en dan een deel van de zuignap steun genomen om edze tebevestigen. Werkt perfect. Geen probleem en op een mooie plek zo nast het stuur.
Woven Geplaatst 23 januari 2008 Geplaatst 23 januari 2008 (bewerkt) Wij hebben een houder uit de Ram Mountserie http://www.ram-mount.com/. Met de universele houder kan hij met een zuignap in de auto met een knobbeltje op de fiets. Wij hebben knobbeltjes/knoppen op onze fietsen en motor (en zuignap voor in de auto) zodat hij eenvoudig en snel erop te plaatsen is. En het zit vast. We zijn uiterst tevreden. Alles overigens ook te koop in Notter. Groet, team Woven 23 januari 2008 bewerkt door Woven
Aanbevolen berichten