Spring naar bijdragen

Verschil in aantal logs


cirkel

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Dit weekend hebben we de grens van 60 logs bereikt, waardoor ik volgens de regels een aantal geo 'dOrs mag toekennen.

Als ik nu op de betreffende link klik, wordt er gezegd dat ik nog maar 58 logs heb volgens geocaching.nl

Kijk ik in mijn profiel dan zijn het er 62.

Wie weet waar de fout zit ?

Groetjes Cirkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kan het ook zijn dat je twee caches in het buitenland hebt gevonden? Die tellen niet mee begrijp ik.

 

Anders is het inderdaad even geduld tot de database is bijgewerkt. En dan... uitdelen maar!

 

Die in het buitenland tellen WEL mee!

 

 

Pardon.... verkeerd begrepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan het ook zijn dat je twee caches in het buitenland hebt gevonden? Die tellen niet mee begrijp ik.

 

Anders is het inderdaad even geduld tot de database is bijgewerkt. En dan... uitdelen maar!

 

Die in het buitenland tellen WEL mee!

 

Geldt dat voor alle soorten caches. Mijn verschil van 4 zijn juist het aantal virtuals die in het buitenland gelegen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem zit in het feit dat volgens gc.nl jij maar 58 founds heb, volgens gc.com is dat 62.

 

En dat probleem moet je eerst oplossen, dat doe je via deze link.

 

Edit: ik heb even voor je gekeken, je mist bijvoorbeeld deze cache bij gc.nl, MusiCache.

bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem zit in het feit dat volgens gc.nl jij maar 58 founds heb, volgens gc.com is dat 62.

 

En dat probleem moet je eerst oplossen, dat doe je via deze link.

 

Edit: ik heb even voor je gekeken, je mist bijvoorbeeld deze cache bij gc.nl, MusiCache.

 

 

Bedankt voor deze duidelijke hulp. Zal vanavond eens de hele lijst langslopen

Cirkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan het ook zijn dat je twee caches in het buitenland hebt gevonden? Die tellen niet mee begrijp ik.

 

Anders is het inderdaad even geduld tot de database is bijgewerkt. En dan... uitdelen maar!

 

Die in het buitenland tellen WEL mee!

 

Geldt dat voor alle soorten caches. Mijn verschil van 4 zijn juist het aantal virtuals die in het buitenland gelegen zijn.

 

Alle "gevonden" caches doen mee!

Dus ook virtuals, earth, webcam, attended event en noem maar op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje heeft al eens uitgelegd hoe het zit met het updaten van de database. Normaal word Nederland zeer regelmatig ge update. Het buitenland word af en toe eens ge update. Voor die caches die gevonden zijn door mensen met DHZ. Gaat dat sneller. Maar zoals we allemaal weten lukt dit niet altijd optimaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kost even tijd. Maar het wil wel.

 

- Ga naar de statistieken op gc.nl

- logs van hunter

- nick name in vullen, en op enter drukken.

 

Nu heb je al je gevonden caches die gc.nl kent, en nu moet je die vergelijken met gc.com

 

Het is makkelijk om dit regelmatig te controleren (als je dit nodig vindt natuurlijk), zo kan je verschillen makkelijk ontdekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...