petervw Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Hoi, Ik mag van school een spel bedenken met de gps. Dat moeten we gaan spelen in het donker, en met 5 gps-en. Ons idee is, dat de kids elkaar tegen komen (groepjes) mogen ze elkaar "aanvallen" en dan raakt de verliezer kaartjes kwijt die ze hebben gekregen. Verder willen we rond de 5 waypoints zitten, en we willen ook iets doen met Fire needles. We hebben een klein budget, maar we moeten toch iets leuks maken. Hebben jullie ideen?
getzie family Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Hoi Petervw. Kijk eens op www.hunted .nl Is dit een idee ? Greoten DE GETZIE FAMILY aka Olafvw.
petervw Geplaatst 8 januari 2008 Auteur Geplaatst 8 januari 2008 Ja gezien, thnx voor de tip. Zal morgen even gaan kijken
BigFurryMonster Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Als in die PM's ideeën staan - zouden jullie die hier ook kunnen plaatsen? Geeft misschien weer inspiratie voor nieuwe caches...
getzie family Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Hoi Petervw. Kijk eens op www.hunted .nl Is dit een idee ? Greoten DE GETZIE FAMILY aka Olafvw. Hier was ons idee.
GeoVlinder Geplaatst 15 januari 2008 Geplaatst 15 januari 2008 Als in die PM's ideeën staan - zouden jullie die hier ook kunnen plaatsen? Geeft misschien weer inspiratie voor nieuwe caches... Het is geen idee voor een cache, maar voor een spel. En ik heb het bewust persoonlijk gedaan en ook gevraagd of hij het niet op het forum wil zetten, omdat ik bezig ben met het organiseren van de Eerste Nederlandse Geohunt. Ik wil daar nog niet al mijn ideeën voor prijs geven, want dat zou mijn event minder leuk maken. Ik hoop dat men dit kan begrijpen. groetjes GeoVlinder
Aanbevolen berichten