Fire5 Geplaatst 1 januari 2008 Share Geplaatst 1 januari 2008 (bewerkt) Aangezien aantal gevonden caches volgens statistieken in DHZ niet overeenkomt met het daadwerkelijk aantal gevonden caches vanochtend maar eens wezen struinen in DHZ. Tot mijn grote verbazing staan in de statistieken onder gevonden caches voor Fire5 ook caches in 2008 (15 maar liefst) die in 2007 (of eerder?) thuishoren. Een 2007/2008 bug? 1 januari 2008 bewerkt door Fire5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kkmdb Geplaatst 1 januari 2008 Share Geplaatst 1 januari 2008 Wij hebben er al 4 in 2008: 1 op 14 januari en 3 op 21 januari Destijds gelogd op dezelfde data in 2007. Zal geduld weer een schone zaak zijn, zoals zo vaak met de statistieken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan en Jany Geplaatst 1 januari 2008 Share Geplaatst 1 januari 2008 zal wel door de jaarwisseling komen in the usa is de jaarwisseling een aantal uren later Morgen zal het wel weer goed zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 1 januari 2008 Share Geplaatst 1 januari 2008 (bewerkt) En toch is dit wel makkelijk. Zo leren die statistieken me bijvoorbeeld dat ik op 17 juni een snipperdag moet nemen om "De broedertjes gaan op pad". te vinden. De statistieken lijst is daarmee gepromoveerd naar een soort agenda. Oh ja, overmorgen ga ik "24599" vinden. Dat staat gewoon al vast. Dus wie mee wil..... 1 januari 2008 bewerkt door de Roode Lantaarn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 1 januari 2008 Share Geplaatst 1 januari 2008 (bewerkt) Ook de not founds zijn al bekend, en ik ga dit jaar weer 2x naar Groningen. De eerste keer in maart en dan vind ik Verhalen over Onstwedde 9 niet. Kan gebeuren. De tweede keer in oktober en dan vind ik de cache wel, geruststellend toch? En ik ga minstens 1 cache vinden die al gearchiveerd is, namelijk de VIERDE CARPOOL CACHE. 1 januari 2008 bewerkt door Goedweerloper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 1 januari 2008 Share Geplaatst 1 januari 2008 Dit komt ieder jaar weer terug!! En is meestal de eerste week van het jaar weer verholpen!! knifemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 1 januari 2008 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2008 Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 1 januari 2008 Share Geplaatst 1 januari 2008 Aangezien aantal gevonden caches volgens statistieken in DHZ niet overeenkomt met het daadwerkelijk aantal gevonden caches vanochtend maar eens wezen struinen in DHZ. Tot mijn grote verbazing staan in de statistieken onder gevonden caches voor Fire5 ook caches in 2008 (15 maar liefst) die in 2007 (of eerder?) thuishoren. Een 2007/2008 bug? Dit is al jaren zo, kijk de fora berichten maar eens na. Binnen een paar dagen, of misschien wel nooit zal alles weer goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden