Spring naar bijdragen

Twee kilocachers


Zjurt

Aanbevolen berichten

We hebben er weer twee kilocachers bij. En nog wel twee Limburgse :D

 

Theyeti: goed voor een hele serie supermysteries weet ze blijkbaar zelf ook goed op te lossen. Met 266 Mysteries van de 1000 is duidelijk waar zijn kracht ligt.

 

Thira en Candor: nog zo'n mysterieuze gast. Maar twee caches gelegd...maar wel van een superkwaliteit. En ook hier met 291 Mysteries toch ook een mysterieus type :P

 

;) Gefelciteerd! :clap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

dat klopt helemaal, maar toen ik daar gisteren een bericht op postte verscheen dit niet in de lijst met "laatste forumberichten"

 

Neemt niet weg: Theyeti & Thira & Candor van harte met dit resultaat. Maar dat had ik gisteren al geschreven....

 

Grtz,

 

 

Jack Ramakers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat klopt helemaal, maar toen ik daar gisteren een bericht op postte verscheen dit niet in de lijst met "laatste forumberichten"

 

Neemt niet weg: Theyeti & Thira & Candor van harte met dit resultaat. Maar dat had ik gisteren al geschreven....

 

Grtz,

 

 

Jack Ramakers

 

:offtopic:

Niet alle posts komen in de laatste 6 forumberichten op de homepage te staan (heeft dat niet te maken met hoe 'hot' een topic is???)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:offtopic:

Niet alle posts komen in de laatste 6 forumberichten op de homepage te staan (heeft dat niet te maken met hoe 'hot' een topic is???)

Nee, off-topic berichten verschijnen niet bij de laatste zes forum berichten. Dit is een tijdje geleden bewust besloten volgens mij.

 

Mike

Nightfire

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is maar net hoe knetter gek je bent, wij hebben er zo'n 15 maanden overgedaan :offtopic:

 

edit: je hebt nog een hele dag om er 7 te doen, moet makkelijk willen.

bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...