Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hi allemaal die dit lezen,

Ik ben van plan om een cache te gaan plaatsen, ik heb een leuke plaats gevonden, heb toestemming gekregen, een goede verstop plek gevonden, een concept voor de site gemaakt, ik weet hoe ik het formulier moet invullen, heb ik een vraag, moet de cache er liggen voordat je het form verstuurd ? ik begrijp een beetje uit eerdere draadjes dat als je het vinkje van.......

Yes, this listing is active (For new listings, if you want to work on this listing before it is reviewed, uncheck this box. Reviewers will only see the listing in the queue when it is checked.)

........ je ook moet zorgen dat je cache daar ligt waar die moet liggen.

tweede vraagje hoe komen jullie aan de stickers (te zien in logboekjes of plaatjes onderaan de draadjes op het forum met daarop hoeveel gevonden en verstopt en je nickname daarop en het geocache logo.

Bedankt alvast,

groet,

benno

Geplaatst

Op moment dat je cache aanbiedt voor review, moet die helemaal af zijn, dus ook geplaatst.

De stickers worden veelal zelf gemaakt. Hier zijn al meerdere draadjes over op het forum ( even zoekfunctie gebruiken) :thumbdown:

Geplaatst

Eerste vraag: ja, de cache moet liggen als je het vinkje dat de cache actief is aanvinkt. Je listing wordt dan zichtbaar in de rij van de reviewer en die gaat er bij het vrijschakelen vanuit dat je cache ook daadwerkelijk geplaatst is. Net zo gaan cachers ervan uit dat als een listing actief is, dat de cache ook te vinden is.

Tweede vraag: voor cachestats in de handtekening van het forum; zie http://www.geocaching.com/my/statbar.aspx

De stickers die je in de logboekjes tegenkomt hebben de meesten zelf gemaakt op de pc. Je kunt ze daarna met een printer op een stickervel afdrukken, wil je een wat vochbestendiger versie dan kun je bij diverse bedrijfjes ze laten afdrukken.

Kijk ook eens in deze thread waar diverse links genoemd worden.

Geplaatst
Eerste vraag: ja, de cache moet liggen als je het vinkje dat de cache actief is aanvinkt. Je listing wordt dan zichtbaar in de rij van de reviewer en die gaat er bij het vrijschakelen vanuit dat je cache ook daadwerkelijk geplaatst is. Net zo gaan cachers ervan uit dat als een listing actief is, dat de cache ook te vinden is.

Tweede vraag: voor cachestats in de handtekening van het forum; zie http://www.geocaching.com/my/statbar.aspx

De stickers die je in de logboekjes tegenkomt hebben de meesten zelf gemaakt op de pc. Je kunt ze daarna met een printer op een stickervel afdrukken, wil je een wat vochbestendiger versie dan kun je bij diverse bedrijfjes ze laten afdrukken.

Kijk ook eens in deze thread waar diverse links genoemd worden.

Dank alletwee voor het antwoord, het is me nu helemaal duidelijk, ik ga gauw met de stickers aan de gang.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...