Wammus Geplaatst 16 december 2007 Geplaatst 16 december 2007 Ik heb 'm toch maar gekocht van iemand uit de VS.. De dollar staat nu lekker laag Geld heb ik al overgemaakt, hoop dat hij volgende week op de mat ligt He, had het maar laten weten, dan hadden we samen de verzendkosten kunnen delen. Ik zat zo te filosoferen; als Google nu al aan de hand van gsm signalen je positie kan bepalen en we hebben deze nieuwe Garmin erbij zou de nauwkeurigheid van zo'n GPS dan niet ver onder de 3 meter uit kunnen komen? Ik heb je een PM'metje gestuurd... Ik zal vandaag nog een mail sturen of het misschien mogelijk is om samen te verzenden. Verzendskosten waren namelijk best pittig.. Da's mooi. Nou maar hopen dat ze aanstaan voor ze in Amerika de doos in gaan. Zo kunnen we ze realtime volgen via GoogleEarth
de Roode Lantaarn Geplaatst 16 december 2007 Geplaatst 16 december 2007 De waarschijnlijke inspiratiebronnen.
Team Dutch Collies Geplaatst 16 december 2007 Geplaatst 16 december 2007 Leuk zo'n vroege 1 april grap. En zo te zien maakt het on topic al veel los. Blijkt wel dat een beetje geocacher zoekt naar een nog uitgebreider multi funct.app. Dat beloofd dus nog wat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden