Spring naar bijdragen

Etrex H blijkt ook op binnenshuis instelling satellieten zoeken

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Ik heb even een vraag over de Etrex H. Sinds kort zijn wij in het bezit van deze gps. Als je hem binnen aan zet gaat hij zoeken en geeft hij na vrij lange tijd de melding dat hij geen contact kan krijgen. En vraagt of je binnenshuis bent. Als ik dan op ja druk, gaat hij gewoon weer zoeken. Is dit normaal? In de handleiding kan ik er niks over vinden.

Geplaatst (bewerkt)
Hoi,

Ik heb even een vraag over de Etrex H. Sinds kort zijn wij in het bezit van deze gps. Als je hem binnen aan zet gaat hij zoeken en geeft hij na vrij lange tijd de melding dat hij geen contact kan krijgen. En vraagt of je binnenshuis bent. Als ik dan op ja druk, gaat hij gewoon weer zoeken. Is dit normaal? In de handleiding kan ik er niks over vinden.

Nee, dat is niet normaal, en lijkt me een bug in de firmware. Daarom heb even gekeken bij de updates of er een fix voor is, en die blijkt er inderdaad te zijn.

Kijk hier maar eens. Bij de laatste update (naar de versie 2.60) staat o.a.: "Fix demo mode turn off issue."

Ik denk dat jouw probleem hiermee opgelost wordt. Ik zou hem eens downloaden en installeren. :thumbup:

bewerkt door Peetee
  • 2 weeks later...
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...