Spring naar bijdragen

offline cache beschrijving lezen


Mon-Roe

Aanbevolen berichten

Enkele maanden terug heb ik eens geexperimenteerd met GSAK en toen kreeg ik hele mooie overzichten van de caches die ik nog wilde doen en dan offline kon ik de hele cache beschrijving lezen. Deze staan nog steeds in het overzicht, maar als ik nu nieuwe toevoeg krijg ik die extra gegevens niet meer, krijg dan alleen een summary te zien, maar niet meer de hele beschrijving.

 

Waar doe ik iets fout of is er iets veranderd?

 

Ik maak een query aan van een bookmarklist, is een .loc bestand maar heb gpx ook al geprobeerd.

 

En in GSAK haal ik deze binnen.

 

het zal waarschijnlijk wel ergens een vinkje zijn die of teveel staat of te weinig, maar ja, waar te zoeken?

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, dan kunnen we tenminste met kerst en oud en nieuw in duitsland wat caches gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wanneer je een PQ aanvraagt kun je ergens onder aan instellen in wat voor vorm je hem wilt hebben.

 

In the format ................ details.

 

Zorg er voor dat je hier gpx hebt staan en bevestig dit voordat je de PQ naar je Email laat sturen.

bewerkt door Jurgen & Co
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gelukt, we hebben nu 500 caches binnengehaald in een straal van 50 km om een bepaalde plaats heen, dus we kunnen ons best doen met de kerst vakantie.

 

toch ff nog wat tips:

- probeer de query onder de 500 caches te krijgen, dan weet je zeker dat je alles binnen de straal bij je hebt. Als je in een query namenlijk meer dan 500 resultaten bereikt zal gc.com willekeurig caches weglaten. Je loopt dus kans dat je net die ene mega leuke cache dicht in de buurt van je vakantieadres misloopt

- zo'n html export vanuit gsak bevat niet de bijbehorende plaatjes. Die kun je alleen bekijken als je online bent. Mocht je dus caches willen doen waarbij je wel de plaatjes nodig hebt (zoals Ultra Traiectum) dan zul je er op een andere manier voor moeten zorgen dat je ze bij je hebt (afdruk op papier of digitaal, bijvoorbeeld met behulp van SpoilerSync)

 

Veel plezier op vakantie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....Als je in een query namenlijk meer dan 500 resultaten bereikt zal gc.com willekeurig caches weglaten. Je loopt dus kans dat je net die ene mega leuke cache dicht in de buurt van je vakantieadres misloopt

 

Goede tips! Volgens mij laat gc.com overigens geen willekeurige caches weg uit een query die groter is dan 500 caches, maar werkt het op plaatsingsdatum. De nieuwste caches in de gedefinieerde regio worden in zo'n geval niet meegestuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...