Le Comte Geplaatst 19 februari 2008 Geplaatst 19 februari 2008 Als ik na het importeren van een map vanuit mijn gps, daarna nog een map wil importeren, krijg ik een foutmelding en wordt het programma afgesloten. Gisteren gebruikte ik de gps om ergens heen te rijden, toen was er geen kaart zichtbaar in het scherm. Bleken kaarten, routes, waypoints, geocaches, zeg maar alles wat in je detailkaarten keuzemenu staat, op "uit" te staan. Nou is dat geen probleem, kun je zo weer "aan"zetten, maar als programma's dit soort dingen doen, dat valt bij mij toch in de categorie "rariteiten", waardoor ik zo'n programma meestal snel terzijde schuif. Iemand anders ook dit soort ervaringen? heb ook de basemap in VP gezet, is keurig gelukt alleen de kaart komt niet in beeld. Hoe zet je deze aan? Fazer Probeer eens wat uit te zoomen. Misschien is de kaart zo ver vergroot dat je niets ziet. Zo veel details zitten er immers niet in de basemap.
fazer Geplaatst 20 februari 2008 Geplaatst 20 februari 2008 Dank voor de reactie. Ik heb van alles geprobeerd. Ik heb VP op mijn oude laptop geinstalleerd(met XP) en de kaarten zijn zichtbaar. Deze laptop heeft een oude USB 1.0 en de explorist wordt niet herkend. Op de andere (vista)computer nog steeds geen kaarten zichtbaar, keurig aangevinkt en de cursor geeft ook landen aan maar de kaart is één blauwe zee. Ook in en uitzoomen maakt niets uit. Ik reeds tweemaal VP opnieuw geinstalleerd. Programma ziet er zeer gebruikersvriendelijk uit maar ik wil wel mijn kaartje zien. Iemand nog suggesties?? Fazer
Buzzardseye Geplaatst 20 februari 2008 Geplaatst 20 februari 2008 Heb je MapSend ook op beide pc ? Ik roep maar wat. Naar mijn weten kan MapSend maar op 1 pc . Misschien zit het daarin ?
the workman Geplaatst 31 maart 2008 Auteur Geplaatst 31 maart 2008 Als ik na het importeren van een map vanuit mijn gps, daarna nog een map wil importeren, krijg ik een foutmelding en wordt het programma afgesloten. Gisteren gebruikte ik de gps om ergens heen te rijden, toen was er geen kaart zichtbaar in het scherm. Bleken kaarten, routes, waypoints, geocaches, zeg maar alles wat in je detailkaarten keuzemenu staat, op "uit" te staan. Nou is dat geen probleem, kun je zo weer "aan"zetten, maar als programma's dit soort dingen doen, dat valt bij mij toch in de categorie "rariteiten", waardoor ik zo'n programma meestal snel terzijde schuif. Iemand anders ook dit soort ervaringen? heb ook de basemap in VP gezet, is keurig gelukt alleen de kaart komt niet in beeld. Hoe zet je deze aan? Fazer Heb jij wel een vinkje geplaatst bij de kaart die je wilt zien. Ik heb alle kaarten geimporteerd en deze werken allemaal. Het uitzetten van een cacheroute is inderdaad makelijk. Ook is er de mogelijkheid om gelopenroutes te importeren. Dit kan allemaal door iets te openen door op de vantagepoint knop te drukken, net als bij MS office 2007. The Workman
~remi~ Geplaatst 14 mei 2008 Geplaatst 14 mei 2008 Als ik na het importeren van een map vanuit mijn gps, daarna nog een map wil importeren, krijg ik een foutmelding en wordt het programma afgesloten. Gisteren gebruikte ik de gps om ergens heen te rijden, toen was er geen kaart zichtbaar in het scherm. Bleken kaarten, routes, waypoints, geocaches, zeg maar alles wat in je detailkaarten keuzemenu staat, op "uit" te staan. Nou is dat geen probleem, kun je zo weer "aan"zetten, maar als programma's dit soort dingen doen, dat valt bij mij toch in de categorie "rariteiten", waardoor ik zo'n programma meestal snel terzijde schuif. Iemand anders ook dit soort ervaringen? heb ook de basemap in VP gezet, is keurig gelukt alleen de kaart komt niet in beeld. Hoe zet je deze aan? Fazer Heb jij wel een vinkje geplaatst bij de kaart die je wilt zien. Ik heb alle kaarten geimporteerd en deze werken allemaal. Het uitzetten van een cacheroute is inderdaad makelijk. Ook is er de mogelijkheid om gelopenroutes te importeren. Dit kan allemaal door iets te openen door op de vantagepoint knop te drukken, net als bij MS office 2007. The Workman Ik denk dat het met de videokaart te maken heeft eigenlijk. Op mijn notebook met Vista zie ik ook de kaarten niet, op een XP notebook wel. Ook op de notebook van mijn vriendin is het te zien... Misschien een driver die het niet goed doet..... Helaas komt Magellan niet met hulp op mijn support-request....
Aanbevolen berichten