Gast Koning Nobel Geplaatst 20 juni 2003 Share Geplaatst 20 juni 2003 Ik ben, met enige tussenpozen, al een tijdje bezig om mijn account (Reintje de Vos) op het forum aan de gang te krijgen. Als gevolg van een verandering van email adres en het aanpassen van het forum werkt het resetten niet. Ik heb daarvoor al diverse mailtjes gestuurd aan geo@geocaching.nl. Ook had ik eens gehoord dat geoman@geocahching.nl een rol in de site speelt. Ook die heb ik dus een mail gestuurd. Helaas krijg ik geen reactie, en dus heb ik vandaag even een nieuw account aangemaakt om mijn vraag hier te kunnen stellen: Wie moet ik benaderen om mijn forum account van Reintje de Vos aangepast te krijgen? Mogelijk dat iemand daar antwoord op heeft. Reintje de Vos (Vermomt als Bruunhilde, je weet wel van die fabel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefanne_3 Geplaatst 20 juni 2003 Share Geplaatst 20 juni 2003 moderators team (die als link onderaan de pagina staat) en de forum@geocaching.nl als je problemen hebt met inloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Koning Nobel Geplaatst 28 juni 2003 Share Geplaatst 28 juni 2003 Ik ben nu in een rustig tempo de lijst van moderators aan het afwerken. Tot nu toe zonder enige reactie. Reintje de Vos (Vermomt als Bruunhilde, je weet wel van die fabel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 28 juni 2003 Share Geplaatst 28 juni 2003 Hoera! Ik heb vanavond mijn coming-out beleefd. Live and kicking als Reintje de Vos. Mijn hartelijke dank aan Hawkeyes die de boel geregeld heeft. Ook mijn dank aan Geoman, die ook geholpen heeft maar mogelijk nog niet weet dat het geregeld is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 28 juni 2003 Share Geplaatst 28 juni 2003 Je was me net voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden