Spring naar bijdragen
  • 0

verschil tusse mapsource 4 en 5???

Vraag

Geplaatst

Hallo, weet iemand wat het verschil is tussen mapsource 4.00 en 5.00?

Want als ik het allemaal goed gesnapt heb dan kost mij dat 100 dollar. Vandaar dat ik dus graag het verschil wil weten en of ik daar dus wat aan heb.

Bedankt Petra.

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

zie ook: MS MG EUR v5, ervaringen ? Net zoals het nieuwe stratenboek van de Shell dat ik vandaag zag liggen is elk jaar een nieuwe kopen niet slim. Twee of drie jaar overslaan is best verantwoord. Alleen kunnen mensen zoals ikzelf dat meestal niet. Als je dan elk jaar een nieuwe Mapsource koopt krijg je koring door het inleveren van de vorige uitgave. En geloof mij maar, de marketingafdeling heeft altijd wel wat bedacht waardoor het nieuw of beter is. Hou in je achterhoofd dat elke uitgave niet beter is dan het aangeleverde materiaal dat de beheerder (gemeente, provincie etc) aanleverd. Het actueel zijn kan dus een aantal jaar achterlopen of soms staat er een snelweg doorgetrokken die uiteindelijk nooit afgemaakt is.

Gaat je interesse uit naar een bepaald gebied, kijk dan op de website van garmin naar de preview. Ik zelf ben teruggegaan naar RR (die NIET meer wordt uitgegeven) op mijn vista omdat ik te lui ben om elke keer het deel van Nederland te laden waar ik naar toe ga.

• 0
Geplaatst

Grootste voordeel is dat de kaartdelen ongeveer 4x zo klein zijn geworden per stuk. Je kunt dus veel beter je geheugen vol krijgen met alleen dat deel dat je nodig hebt. Voor NL valt het aantal nieuwe wegen wel mee (of dus juist tegen), voor de rest van EU is dat wel anders. ;)

• 0
Geplaatst
Grootste voordeel is dat de kaartdelen ongeveer 4x zo klein zijn geworden per stuk.

Jahh, maar voor Nederland alleen de stedelijke gebieden. Daarom raad ik ook aan om op de site van Garmin te kijken (en in te zoomen) in het voor jouw belangrijke (vakantie)gebied. Overigens is mij niet duidelijk of er gevraagd wordt naar de metroguide of een andere versie van mapsource ;)

• 0
Geplaatst

Het gaat om City Select. Ik heb inderdaad op hun site gekeken en als vb ingezoomd op Praag. Dat is voor ons nl. wel interessant maar als Praag er nu inzit zal dan heel Tsjechie er volgend jaar of misschien dat jaar daarop er niet inzitten? Want dan wordt het voor ons tenminste nog interessanter.

Voor Nederland heb ik wel ontdekt dat de 4 versie diverse straten mist terwijl die toch al geruime tijd bestaan, maar om nou elk jaar een nieuwe cd. te kopen wordt het wel een kostbare geschiedenis toch? ;)

• 0
Geplaatst

Volgens mij is de upgrade van V4 naar V5 alleen programmatechnisch en is er in het kaartmateriaal niet veranderd :blush: . Correct me if I'm wrong, maar ik heb vooralsnog geen veranderingen in de kaart gezien. :dribble:

• 0
Geplaatst

Zijn er ook *************? Het gaar mij vooral om Zweden.

Misschien ruilen tegen **********?

Räven

*** edit Bytheway: Op het forum mag geen illegale software aangevraagd om "geruild" worden ***

• 0
Geplaatst
Zijn er ook *************? Het gaar mij vooral om Zweden.

Misschien ruilen tegen **********?

Räven

*** edit Bytheway: Op het forum mag geen illegale software aangevraagd om "geruild" worden ***

Hi,

Zweden staat ook op de European Metroguide en op de European Roads&Recreation.

Wat heb je nodig, misschien kunnen we een legaal ruiltje doen :xmas:

Stuur maar een mailtje of PMetje.

SY Etienne :crybaby:

• 0
Geplaatst

het kaartmateriaal van V5 is zeker vernieuwd. heb nu 2 weken geleden de cd thuisgestuurd gekregen van de vrienden van Garmin. ben er ondertussen achter dat er veel meer details opstaan!

goede koop duz :-)

groets,

Michiel

:dribble:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...