boscottage Geplaatst 16 november 2007 Share Geplaatst 16 november 2007 Ik ben op zoek naar b.v. Cachecode GCGV5G. Hoe doe ik dat????? Boscottage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-Eppie Geplaatst 16 november 2007 Share Geplaatst 16 november 2007 Er is vast een slimmere / betere manier, maar ik open dan meestal een willekeurige cache en verander de cachecode in de adresbalk van m'n internetclient. (vergeet daarna niet te enteren :-) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BBosman Geplaatst 16 november 2007 Share Geplaatst 16 november 2007 Op www.geocaching.com staat rechtsboven een veldje met de titel "By waypoint name". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 16 november 2007 Share Geplaatst 16 november 2007 (bewerkt) Ik het in andere topics wel eens aangegeven, maar maak hier eens gebruik van. Het is heel handig, tik de gc code in en klik goto om de pagina te bekijken, klik op log om meteen te loggen zonder eerst naar de cachepagina te gaan. Zo zijn er nog veel meer handige opties. Zet dit linkje in je favorieten, heel handig . Suc7 16 november 2007 bewerkt door De Roode Loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFamily Geplaatst 16 november 2007 Share Geplaatst 16 november 2007 Ik ben op zoek naar b.v. Cachecode GCGV5G.Hoe doe ik dat????? Boscottage Wij doen dat bijvoorbeeld met de Geocaching quick toolbar in Firefox. http://mycroft.mozdev.org/download.html?na...bmitform=Search Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 16 november 2007 Share Geplaatst 16 november 2007 Deze dus http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCGV5G gebruik bovenstaande link en verander wp=.......... naar het geen wat je zoekt Hope this helps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 16 november 2007 Share Geplaatst 16 november 2007 Weer wat geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden