Spring naar bijdragen

Garmin 60Csx in het nederlands :-(


de Reddertjes

Aanbevolen berichten

Wij willen ervoor zorgen dat we de Garmin 60 Csx, die we hebben gekocht in Amerika, in het Nederlands komt te staan.

 

Alles gaat goed, de patch downloaden, omzetten dmv garpatch, maar dan. Dan is Updater.exe aan de beurt. Hier gaat het fout. Deze start wel op, maar kan geen verbinding krijgen met de 60csx. Deze staat aan, is gekoppelt met de pc dmv usb en de interface staat ingesteld op Garmin (zoals de oplossing staan in de foutmelding). Iemand een oplossing? Kan het probleem zijn dat ik op Windows Vista draai?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij willen ervoor zorgen dat we de Garmin 60 Csx, die we hebben gekocht in Amerika, in het Nederlands komt te staan.

 

Alles gaat goed, de patch downloaden, omzetten dmv garpatch, maar dan. Dan is Updater.exe aan de beurt. Hier gaat het fout. Deze start wel op, maar kan geen verbinding krijgen met de 60csx. Deze staat aan, is gekoppelt met de pc dmv usb en de interface staat ingesteld op Garmin (zoals de oplossing staan in de foutmelding). Iemand een oplossing? Kan het probleem zijn dat ik op Windows Vista draai?

 

Vreemd, ik heb het laatst ook gedaan met mijn nieuwe 60CSx (ook van offroute.com trouwens :lol1:). Ik heb het inderdaad onder XP gedaan. Probeer het eens op een pc met XP zou ik zeggen ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of misschien, heb je wel de USB-drivers geinstalleerd? Dat is in ieder geval onder XP van belang, ik denk bij Vista dus ook wel. Download voor de zekerheid de nieuwste drivers bij de website van Garmin?!

 

Succes.

 

Wel opletten dat je EERST de drivers installeert (bijv. m.b.v. de Trip & Waypoint Manager cd) en pas DAARNA je 60CSx aansluit ;).

bewerkt door De Armadillo's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad moet je eerst de evt drivers installeren van je garmin onder vista. Als je hierna je garmin met usb aansluit op je computer, dan vind vista automatisch nieuwe hardware ( in dit geval je garmin). hier worden meteen evt drivers voor gebruikt die je net geinstalleerd hebt. hierna moet het werken. succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...