Spring naar bijdragen

Stat te veel


Travel Wolf

Aanbevolen berichten

Meestal vraagt men hier over de statistiekjes als er een cache ontbreekt of zo maar ik heb nu het omgekeerde... in mijn ranking-lijst heb ik een STF te veel. :P

 

En ik wil alleen eerlijke medailles... dus... bij wie kan ik dit melden? Ik heb onterecht een cache van het Snertevent als STF in mijn lijstje staan. Het gaat om cache "GC156FQ Hasseberg" die heb ik zeker niet als één van de eerste 3 gelogd. Ik was er pas tussendemiddag tijdens het event.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

je kan ook voor een onterechte "metaalvermelding" gebruik maken van corrigeer log.

even de 3 eerste vinders vermelden en het wordt bijgewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal vraagt men hier over de statistiekjes als er een cache ontbreekt of zo maar ik heb nu het omgekeerde... in mijn ranking-lijst heb ik een STF te veel. :P

 

En ik wil alleen eerlijke medailles... dus... bij wie kan ik dit melden? Ik heb onterecht een cache van het Snertevent als STF in mijn lijstje staan. Het gaat om cache "GC156FQ Hasseberg" die heb ik zeker niet als één van de eerste 3 gelogd. Ik was er pas tussendemiddag tijdens het event.

Ik vermoed dat je bij Wilxlii Carrotte moet zijn. :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kan ook voor een onterechte "metaalvermelding" gebruik maken van corrigeer log.

even de 3 eerste vinders vermelden en het wordt bijgewerkt.

 

Ah, ok. Ik heb de nummers 1 en 2 inmiddels doorgegeven. De nummer 3 kan ik niet terugvinden in de logs.

 

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kan ook voor een onterechte "metaalvermelding" gebruik maken van corrigeer log.

even de 3 eerste vinders vermelden en het wordt bijgewerkt.

 

Ah, ok. Ik heb de nummers 1 en 2 inmiddels doorgegeven. De nummer 3 kan ik niet terugvinden in de logs.

 

Bedankt!

 

Is verwerkt.

Dank voor de reactie! :P

 

(3e plaats heb ik gegokt. Ik hoor het wel als het niet klopt.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...