Spring naar bijdragen

drivers voor Vista voor mijn GPSmap 60cx


henk97

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik moet helaas een nieuwe PC kopen. Voor een laptop ontkom ik bijna niet aan het besturingssyteem Vista.

Ik lees overal dat er problemen zijn met drivers voor de verschillende hardware.

Ik kan ook nergens drivers voor Vista vinden voor mijn GPSmap 60cx.

 

Klopt dat? Kan ik mijn gps niet op een vista computer aansluiten?

Ik gebruik de Webupdater en Mapsource.

 

Alvast bedankt voor de moeite

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

gewoon zorgen dat je een "up-grade" cd krijgt om naar windows XP te gaan en vista er af knallen.

vista sucks om het maar zo te zeggen.

 

Ik werk hier met alle tevredenheid op Windows Vista! Waarom zou Vista slecht zijn? Omdat de oude apparaten niet werken? Omdat mensen het niet kennen? Omdat mensen geen verstand hebben van zaken?

 

Bij de introductie van Windows XP was het het zelfde gezeur en dit is allemaal netjes op zijn pootjes terecht gekomen en nu wilt niemand meer anders dan XP. Dit terwijl Vista technisch een veel beter, stabieler, veiliger en mooier operating system is dan Windows XP!

 

Ontopic:

 

Zoals cachorganic zegt gewoon netjes mapsource installeren en updaten. (ik zou persoonlijk nieuwste versie downloaden op garmin.com en die installeren, daarna je eigen kaartmateriaal installeren). Als het goed is is de laatste versie van mapsource gereed gemaakt voor vista, dat wil zeggen dat ze dus ook usb-drivers voor de garmin apparaten hebben uitgebracht voor vista. Dit gaat dus gewoon vlekkeloos werken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik moet helaas een nieuwe PC kopen. Voor een laptop ontkom ik bijna niet aan het besturingssyteem Vista.

Ik lees overal dat er problemen zijn met drivers voor de verschillende hardware.

Ik kan ook nergens drivers voor Vista vinden voor mijn GPSmap 60cx.

 

Klopt dat? Kan ik mijn gps niet op een vista computer aansluiten?

Ik gebruik de Webupdater en Mapsource.

 

Alvast bedankt voor de moeite

Sinds een week in bezit van vista en geen problemen met mijn gps wat betreft drivers.

Aankoppelen en vista doet de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...