Spring naar bijdragen

Terrein sterren


Wij Drie

Aanbevolen berichten

Volgens mij betekend dit juist dat er altijd een duidelijke waarschuwing gegeven moet worden als er ook maar een kleine kans is.

Hier kan ik het niet helemaal mee eens zijn. Er wordt door diverse instanties op gewezen dat een teek oplopen overal fors in kans aan het toenemen is. Zelfs in de bosjes langs een trapveldje in de stad. Dus het is gewoon een kwestie van niet jezelf afhankelijk maken van een waarschuwing van een ander, maar altijd opmerkzaam blijven. Altijd een tekentje is dan niet nuttig meer. Van die Postbus51 meldingen wel bijvoorbeeld want die geven gewoon een algemene waarschuwing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je hoeft helemaal niet speciaal de natuur in om door teken ontmoet te worden. Vorige maand knipte ik een heg gewoon in een buitenwijk van de stad en ik liep drie teken aan mijn benen op (niet mijn armen).

Het was mij bekend dat daar in de tuinen teken voorkomen (vandaar lange mouwen tijdens het werk) want katten lopen ze geregeld op. Maar mijn lange broek hielp dus niet. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk hoor, al die teken. Ik zie ze regelmatig, maar zelden op m'n kinderwagen. Bovendien hebben teken weinig te maken met een terreinster. Ik heb het nagekeken, ze vragen er niet naar bij het vaststellen van de hoeveelheid terreinsterren.

 

Misschien de tekenverhalen in een apart draadje over teken en in dit draadje verder discussieren over terreinsterren, kinderwagens en rolstoelen? :thumbup:

 

Dank namens het hele team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...