De Roode Loper Geplaatst 1 maart 2008 Geplaatst 1 maart 2008 Ik probeer een aantal kaarten in de 60CSx te laden. Wat ik tot nu toe gedaan heb. 1. een 2 GB microkaartje in de GPSr 2. GPSr aangesloten op de PC 3. In Mapsource de kaarten van Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk geselecteerd. 4. Verzenden naar GPSr 10 seconden voordat-ie klaar is krijg ik de volgende foutmelding. De kaartenset is ongeveer 838.2 MB, maar slechts 1916.1 MB is beschikbaar op de bestemming. Kies minder kaarten en probeer het opnieuw. Deze melding lijkt mij onlogisch, maar wat doe ik fout?
0 Peetee Geplaatst 1 maart 2008 Geplaatst 1 maart 2008 Ik heb eerder gelezen over dit probleem. Lees dit draadje maar eens door.
0 solletjes Geplaatst 1 maart 2008 Geplaatst 1 maart 2008 Ja ik heb het ook gehad. In mijn kaartenset van Frankrijk zat 1 corrupte kaart en dan krijg je die rare fout. Toen ik had opgespoord welke het was (dmv halveringsmethode zoals door Lex in linkje hierboven wordt beschreven) was het probleem opgelost (als ik tenminste die ene kaart uit de set liet). Zelf heb ik wel al succesvol NL+BE+DU geladen, dus ik vermoed dat het probleem een corrupte kaart van Oostenrijk is. Dan ben je al een heel eind met "halveren". Succes. Laat je ook even weten welke kaart de corrupte is? Ik heb dat destijds ook hier gepost voor de Franse.
0 De Roode Loper Geplaatst 1 maart 2008 Auteur Geplaatst 1 maart 2008 Ik heb eerder gelezen over dit probleem. Lees dit draadje maar eens door. Bedankt, ik had hier veel aan. Het probleem is opgelost. In mijn TOPO Oostenrijk zit een corrupt bestand. Het gaat om kaart Neukirchen am Großvenediger AustriaTopo kaart 00000113.img. Als je heel Oostenrijk selecteert behalve die kaart, gaat het prima. In mijn geval kan ik dat stukje wel missen.
Vraag
De Roode Loper
Ik probeer een aantal kaarten in de 60CSx te laden.
Wat ik tot nu toe gedaan heb.
1. een 2 GB microkaartje in de GPSr
2. GPSr aangesloten op de PC
3. In Mapsource de kaarten van Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk geselecteerd.
4. Verzenden naar GPSr
10 seconden voordat-ie klaar is krijg ik de volgende foutmelding.
De kaartenset is ongeveer 838.2 MB, maar slechts 1916.1 MB is beschikbaar op de bestemming. Kies minder kaarten en probeer het opnieuw.
Deze melding lijkt mij onlogisch, maar wat doe ik fout?
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten