Spring naar bijdragen
  • 0

Kaarten Verzenden Naar Gps Lukt Niet

Vraag

Geplaatst

Als ik kaarten wil verzenden van mapsource naar mijn gps ontvanger (gps60csx) of rechtstreeks naar mijn micro SD kaartje

krijg ik bijvoorbeeld de volgende melding:

de grootte van de kaartenset is 51,6MB er is echter slechts 972MB beschikbaar op de bestemmingslokatie.

972MB lijkt me meer dan ruim voldoende om 51MB er op te zetten

Heeft iemand dit probleem ook aan de hand gehad?

Wie kan mij helpen?

grtz. Larinagu.

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Als ik kaarten wil verzenden van mapsource naar mijn gps ontvanger (gps60csx) of rechtstreeks naar mijn micro SD kaartje

krijg ik bijvoorbeeld de volgende melding:

de grootte van de kaartenset is 51,6MB er is echter slechts 972MB beschikbaar op de bestemmingslokatie.

972MB lijkt me meer dan ruim voldoende om 51MB er op te zetten

Heeft iemand dit probleem ook aan de hand gehad?

Wie kan mij helpen?

grtz. Larinagu.

Zoekt even op t forum...

Mij gok is dat je of Frankrijk of Oostnrijk topo probeert te laden. In beide landen is er een kaartsegment dat defect is en ervoor zorgt dat de hele set die je selecteert niet verstuurd kan worden.

• 0
Geplaatst

Het gaat inderdaad om topo Oostenrijk.

Nu nog uitzoeken welke kaart corrupt is.

Het is in ieder geval niet de kaart die wordt aangegeven in het andere draadje.

Is er een methode om dit uit te zoeken, of is het gewwon een kwestie van uitproberen?

• 0
Geplaatst
Is er een methode om dit uit te zoeken, of is het gewwon een kwestie van uitproberen?

Eigenlijk een combinatie van de twee. Begin bv. met de helft van Oostenrijk in je gps te zetten en als dat goed gaat, dan zit de foute kaart dus in de andere helft.

Vervolgens zet je daar dan de helft van in je gps, etc. etc. etc.

En zo probeer je dus het "foute" kaartdeel te vinden.

• 0
Geplaatst
Eigenlijk een combinatie van de twee. Begin bv. met de helft van Oostenrijk in je gps te zetten en als dat goed gaat, dan zit de foute kaart dus in de andere helft.

Thanx, zoiets had ik ook al in gedachten.

Grtz. Larinagu.

• 0
Geplaatst

Grtz. Larinagu.

En als je nu al weet naar welke streek van Oostenrijk je gaat, dan hoef je natuurlijk maar een deel van de kaarten te laden. En als dat meteen goed gaat, dan ben je ook heel snel klaar. :blink:

• 0
Geplaatst

Grtz. Larinagu.

En als je nu al weet naar welke streek van Oostenrijk je gaat, dan hoef je natuurlijk maar een deel van de kaarten te laden. En als dat meteen goed gaat, dan ben je ook heel snel klaar. :lol1:

En juist in die streek zit de corrupte kaart ben ik net achter gggrrrrrr... :blink:

• 0
Geplaatst
En juist in die streek zit de corrupte kaart ben ik net achter gggrrrrrr... :blink:

Tja, dat is dan pech hebben. Terug naar de leverancier! :lol1:

• 0
Geplaatst

Grtz. Larinagu.

En als je nu al weet naar welke streek van Oostenrijk je gaat, dan hoef je natuurlijk maar een deel van de kaarten te laden. En als dat meteen goed gaat, dan ben je ook heel snel klaar. :yes:

Dan maar nach Deutsland im urlaub Guillaume :lol1:

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...