esjo Geplaatst 29 oktober 2007 Share Geplaatst 29 oktober 2007 Na 1 avond/nachtcache in Roosendaal gelopen te hebben zijn we helemaal verslaafd aan geocachen. Binnenkort gaan we een weekendje naar Almere en zoeken daar (behalve heel veel leuke caches voor overdag) ook wat spannende avond/nachtcaches. Sterren in de Polder hebben we al op het programma staan, maar zijn er nog meer te vinden?? Kan iemand ons helpen? BVD Esjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
olivetomato Geplaatst 29 oktober 2007 Share Geplaatst 29 oktober 2007 (bewerkt) Even voorop gesteld dat ik zeker niet alles weet over caches in en om Almere! De enige 'nacht' cache in deze regio (afgezien dus van Sterren in de polder) is Ufo Parkingsite. Deze ligt tussen Bussum en Hilversum in. Maar, geachte lezer: Correct me if I'm wrong! Veel plezier alvast! Mag ik als dagcache deze aanbevelen? Daar heb ik met de kids in ieder geval een hele middag lol mee gehad! Succes ermee.... grt. Olivetomato 29 oktober 2007 bewerkt door olivetomato Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spiderwoman Geplaatst 30 oktober 2007 Share Geplaatst 30 oktober 2007 Ik weet ook alleen maar Sterren in de polder. (bij de Kemphaan) Maar dat vonden de kinderen wel heeel erg spannend. ( 8, 10 en 12 jaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langzaam Geplaatst 30 oktober 2007 Share Geplaatst 30 oktober 2007 Inderdaad is sterren in de polder de enige nacht cache in Almere. Hij is vrij kort maar daarom niet minder leuk om te doen. Onze kinderen 6 en 8 vonden het fantastisch wij deden hem tijdens het event. Veel nachtelijk plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Iceman Geplaatst 30 oktober 2007 Share Geplaatst 30 oktober 2007 Ik heb zelf de 9 ontberingen van het geocachen in Almere 's-avonds in het donker gedaan. FANTASTISCH!!! Heel veel van genoten, de moeite waard. Succes!! http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...11-a34b901356ca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiztel Geplaatst 30 oktober 2007 Share Geplaatst 30 oktober 2007 We hebben afgelopen weekend Het elixer van Geolucky gedaan. We begonnen in de schemer en het werd al snel donker . We konden de aanwijzingen met onze zaklampen nog wel goed vinden. Dus als je een tocht door het bos wilt doen 's nachts kan ik deze wel aanraden. Groeten, Wiztel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
esjo Geplaatst 8 november 2007 Auteur Share Geplaatst 8 november 2007 Bedankt voor jullie antwoorden/reacties, Er ligt genoeg in Flevoland, we zullen ons best vermaken. Groeten Esjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamwesCache Geplaatst 16 november 2007 Share Geplaatst 16 november 2007 (bewerkt) Voor de liefhebbers (en mensen in het bezit van GSAK) heb ik een gpx bestand online gezet met daarin 500 nachtcaches. Voornamelijk in duitsland helaas, maar wellicht een ideetje voor de mensen in het oosten van het land. De file is te downloaden op: http://www.wespage.nl/nachtcaches.gpx (4MB) klik rechts -> opslaan als. Groeten, Frank (het bestandje is aangemaakt op 16 november 2007, dus houd daar rekening mee.) 16 november 2007 bewerkt door TeamwesCache Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden