Spring naar bijdragen

Pocket queries


team-omega-25

Aanbevolen berichten

 

Met dat tweede zal groundspeak niet blij zijn en de cacher die het aanbiedt al helemaal niet. Misschien is het een idee voor groundspeak om hun servers te ontlasten door wekelijks hele sets van landen aan te bieden als download. Het aantal queries dat uitgevoerd zal dan behoorlijk afnemen. Misschien is het een idee voor ze om de members die wonen in een land wekelijks een pq ter download aan te bieden met de caches voor dat land (of die staat).

 

Het lijkt mij niet verstandig om dit door een cacher te laten aanbieden maar zoals Dets hierboven al heeft vermeld, door Groundspeak zelf. Op die manier kan er ook bepaald worden of deze functionaliteit alleen voor premium leden beschikbaar wordt, net zoals de pocket queries.

Helaas staan die .com gasten niet zo erg open voor goede ideeën.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

is het misschien een idee om deze ergens centraal beschikbaar te maken? Graag jullie mening.
Dit ligt héél gevoelig. Onlangs werden we (geocaching.BE) door Groundspeak hiervoor op de vingers getikt. Het beschikbaar stellen van deze gegevens (ook indien het gaat over gpx files met beperkte inhoud/datavelden) is niet in overeenstemming met de "terms of use" van de com-site.

We zoeken nu naar een compromis-oplossing. In Belgenland zijn we daar goed in...

 

p.s.: ik denk dat Groundspeak ook moeilijk zal gaan doen mbt de link http://www.geocaching.nl/maps/GetLocfile.php

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjsa, ik kan me er wel wat bij voorstellen...

Maar als Groundspeak TE lastig gaat doen, ontstaat er vanzelf een 'underground' circuit en DAT lijkt me ook niet de bedoeling denk ik.

Een beetje coulance zou mooi zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...