Spring naar bijdragen

Draadjes afsluiten


Lex

Aanbevolen berichten

Daarbij komt dat je via een PM altijd een draadje zo weer open hebt... als dat nodig is.

 

Sorry, dat zei die mod. er inderdaad ook bij, maar was ik even vergeten te vertellen.

 

Bedankt voor de aanvulling Rik!

 

groetjes GeoVlinder

 

Ehhh wil ik toch even op reageren. Enige weken geleden schijnt er hier een topic te zijn geweest over het aantal traditionals dat wij hebben gelegd. Toen ik daar door iemand op attent werd gemaakt en zelf de discussie wilde bekijken bleek het draadje al gesloten en ook onzichtbaar gemaakt.

Uit een email naar een mod werd duidelijk dat de toon in de discussie klaarblijkelijk dusdanig onvriendelijk aan het worden was dat hiertoe werd besloten.

Ondanks dat het sluiten dus geheel volgens de regels was, heb ik niet de mogelijkheid gehad om mijn beweegredenen uit te kunnen leggen, laat staan te reageren op de discussie. In zulke gevallen zou ik het zelf wel prettig hebben gevonden om dat draadje toch nog even te hebben mogen inzien.

Overigens was het allemaal een stuk volwassener geweest als de starter van het topic mij een PB had gestuurd, maar goed dat is niet gebeurd. En achteraf kijk je een koe in z'n kont.

Wat ik maar wil zeggen, het is niet zo dat ieder draadje zonder meer weer wordt opengezet als je daar om vraagt.....

 

Groeten,

De Saatjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...