Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Wij hebben nu ruim een half jaar een 60csx. Nu wil ik net weer een aantal caches op mijn gPS plaatsen en dan kan ik op .com op de knop "send to GPS" drukken. Dat doe ik en dan vindt ik de code keurig op mijn GPS terug bij de waypoints. Maar nu hebben we dus de luxe functie met "geocaches"op de gps. Dus m.a.w. als ik op find klik, kan ik bv. waypoint intoetsen, maar ook geocache. Het zou toch mooier zijn als ik die coordinaten daar in had gekregen? Is dat mogelijk? (zonder ander proggie) Want dan kun je de cahce ook als found doen als je hem hebt gevonden.Heb de waypoints nu met de hand weer hernoemd..zodat ik ze makkelijker terug kan vinden, met de daarbij behorende printjes die ik van de cachepagina heb.

Nou..ik hoop dat jullie mijn verhaaltje nog kunnen volgen ;) Mooi z'on aparaat..maar ben nog steeds af en toe aan het puzzelen. Mocht iemand zich op snertevent geroepen voelen..wij zijn er ook!! Haha.

Groetjessss....

Geplaatst (bewerkt)

Wat je kunt doen is het volgende:

De ontvangen geocache heeft een bepaald symbool.

Ga naar MENU/MENU/Instellen/Geocache/ en verander het zoeksymbool in het betreffende symbool.

Je kunt deze symbolen dan via de geocachefunctie zoeken, en als je er een als gevonden markeert verandert het symbool in het vondstsymbool, dat je naast het zoeksymbool kunt opgeven.

Je kunt deze symbolen beter niet meer voor andere zaken gebruiken.

P.S. Elders heb ik gelezen dat de naam steeds "Geocache" is.

Als je er meerdere laadt zul je ook de naam moeten aanpassen, anders komt er maar een in je GPSr.

bewerkt door Lex
Geplaatst
Hoi,

Mocht iemand zich op snertevent geroepen voelen..wij zijn er ook!! Haha.

Groetjessss....

Ik ben morgen bij de Snert te vinden, en makelijk te herkennen aan mijn trui, wellicht is de oplossing die ik gebruik ook een goede voor jullie.

Tot morgen en groet Jan

Geplaatst
Hoi,

Wij hebben nu ruim een half jaar een 60csx. Nu wil ik net weer een aantal caches op mijn gPS plaatsen en dan kan ik op .com op de knop "send to GPS" drukken. Dat doe ik en dan vindt ik de code keurig op mijn GPS terug bij de waypoints. Maar nu hebben we dus de luxe functie met "geocaches"op de gps. Dus m.a.w. als ik op find klik, kan ik bv. waypoint intoetsen, maar ook geocache. Het zou toch mooier zijn als ik die coordinaten daar in had gekregen? Is dat mogelijk? (zonder ander proggie) Want dan kun je de cahce ook als found doen als je hem hebt gevonden.Heb de waypoints nu met de hand weer hernoemd..zodat ik ze makkelijker terug kan vinden, met de daarbij behorende printjes die ik van de cachepagina heb.

Makkelijkste oplossing: geduld hebben :-)

Op dit moment is de send-to-gps optie een beetje stuk waardoor ie niet als geocache gestuurd wordt. Zodra ze in Amerika tijd en zin hebben om het te maken, gaat het zo werken als je bedoelt.

Geplaatst
Hoi,

Mocht iemand zich op snertevent geroepen voelen..wij zijn er ook!! Haha.

Groetjessss....

Ik ben morgen bij de Snert te vinden, en makelijk te herkennen aan mijn trui, wellicht is de oplossing die ik gebruik ook een goede voor jullie.

Tot morgen en groet Jan

:thumbup::eek: Ik houdt mijn ogen open!!! B)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...