waterlanders Geplaatst 18 oktober 2007 Geplaatst 18 oktober 2007 Als ik een track wil downloaden naar mijn GPSmap 60CSx en deze track is +/- 2500 punten dan kan ik deze track niet als één track in mijn GPS krijgen. Ik moet er dan met MapSource tracks van maken die bestaan uit max. 500 punten. Dit houd in dat ik dan aan het elke einde van een "deel"track moet stoppen om het volgende stuk te activeren. Weet iemand een truc om die 10.000 punten, die beschikbaar zijn, voor één track te gebruiken. Groet Rob.
Ilonka1980 Geplaatst 18 oktober 2007 Geplaatst 18 oktober 2007 Kan iemand dit draadje in de juiste topic zetten??
Lex Geplaatst 18 oktober 2007 Geplaatst 18 oktober 2007 (bewerkt) Het is al beschreven op het Notter-forum: zie o.a. track en actieve. wat is wat en hoe? De ruimte van de 20 tracks voor 1 lange gebruiken kan helaas niet. Het kan dus wel als actieve log, maar dat heeft nadelige consequenties wegens overschrijven door de nieuwe tracklog. 18 oktober 2007 bewerkt door Lex
Lex Geplaatst 19 oktober 2007 Geplaatst 19 oktober 2007 Er is misschien nog een andere oplossing. Als het 4x opnieuw moeten activeren erg hinderlijk is gaat het waarschijnlijk om een zeer gedetailleerde track. Je kunt in MapSource filteren tot onder de 500 punten. Of eerst onder de naam ACTIVE LOG overbrengen naar het toestel, en hem daar opslaan onder een naam. Hij wordt dan vereenvoudigd tot precies 500 punten. Wellicht is dat gedetailleerd genoeg, en kun je met 1 track volstaan.
Aanbevolen berichten